ادامه یافتن سیاست ضدایرانی چهارقلوهای عربی!

چهار شنبه 16 اسفند 1396 - 22:13:26
ادامه یافتن سیاست ضدایرانی چهارقلوهای عربی!

تهران- الکوثر: چهارقلوهای مصر، عربستان سعودی، امارات و بحرین در ادامه سیاست‌های ضدایرانی خود روز چهارشنبه در بیانیه پایانی نشست خود در قاهره ادعای مداخله ایران را در کشورهای عربی تکرار کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در بیانیه پایانی نشست کمیته چهارجانبه عربی از کشورهای عربی که از سیاست ضدایرانی این چهار کشور حمایت نمی کنند انتقاد شده و آمده است:‌ «ما مواضع برخی کشورهای عربی مدافع ایران را که در آن نقش مخرب این کشور محکوم نمی شود به شدت تقبیح می کنیم».

در این بیانیه بدون اشاره به بمباران بی‌وقفه زنان و کودکان بی‌دفاع یمنی به دست ائتلاف سعودی، جنبش انصارالله یمن متهم شده است با موشک های بالستیکی که ایران در اختیارش قرار داده است، عربستان را هدف قرار می دهد.

چهار کشور یاد شده در خصوص جدی بودن پایبندی ایران به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و توانایی توافق هسته ای برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای ابراز تردید.

کمیته وزارتی عربی که مامور پیگیری تحولات مربوط به تنش با ایران است روز چهارشنبه هفتمین نشست خود را در دبیرخانه اتحادیه عرب در قاهره. بحرین، عربستان، مصر و امارات و همچنین دبیرکل اتحادیه عرب اعضای تشکیل دهنده این کمیته هستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 16 اسفند 1396 - 22:13:16