ثبت‌نام ‌زائران حج ۹۷ در ۵۸۰ کاروان از فردا آغاز می‌شود

دو شنبه 7 اسفند 1396 - 23:33:6
ثبت‌نام ‌زائران حج ۹۷ در ۵۸۰ کاروان از فردا آغاز می‌شود

تهران - الکوثر:  ثبت‌نام از زائران کاروان‌های حج آینده از فردا (سه‌شنبه) در ۵۸۰ کاروان آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی وهماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر تشکیل شد، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این باره افزود: به همت دست اندرکاران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری مراحل اجرایی حج آینده به خوبی پیش رفته است و همه تلاش کرده‌اند تا با کمترین افزایش قیمت، نرخ نهایی استخراج و اعلام شود.
سرپرست حجاج ایرانی عوامل اصلی تاثیرگذار درتعیین هزینه حج آینده را برشمرد و از مسئولان اطلاع‌رسانی بعثه و سازمان حج خواست به زائران درخصوص چگونگی ارائه خدمات درحج آینده اطلاع‌رسانی کنند.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز دراین جلسه ازثبت نام بیش از ۴۹ هزار نفر از دارندگان فیش‌های اولویت دار در سامانه این سازمان خبر داد و تصریح کرد: امسال در حوزه ثبت نام تنوع خوبی ایجاد و تلاش شده است قیمت‌ها واقعی باشد.

وی افزود: برای اسکان حجاج ۸۵ هتل درمکه و ۱۹ هتل درمدینه پیش‌بینی شده و سطح خدمات و کیفیت هتل‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است

دراین جلسه مسئولان کارگروه‌های نرخ گذاری مسکن و پزشکی حج درباره اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت خود گزارش دادند و نماینده، ولی فقیه خواستارتحقق نتایج کارشناسی‌های انجام شده در تمامی حوزه‌های مرتبط با حج سال ۹۷ شد.

این جلسه با گزارش مرتضی آقایی سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات و محمد جواد دانشیارمدیرعامل شرکت شمسا درخصوص مسایل حوزه عتبات و اقدامات صورت گرفته برای اعزام‌های نوروزی ادامه یافت و آقای آقایی گفت: امسال در دوره‌های نوروزی روزانه ۱۴۰ کاروان دربسته‌های مختلف اقامتی به عتبات اعزام خواهند شد و بیش از ۸۰۰ ظرفیت پروازی به مقصد فرودگاه‌های نجف و بغداد ایجاد شده است.


کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


دو شنبه 7 اسفند 1396 - 23:32:54

دسته بندی :