وزیر دفاع ایران: هیچ‌ مشکل امنیتی در سواحل مکران وجود ندارد

یک شنبه 6 اسفند 1396 - 15:24:49
وزیر دفاع ایران: هیچ‌ مشکل امنیتی در سواحل مکران وجود ندارد

تهران- الکوثر: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: با تلاش‌ های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و دیگر نیروها، کوچک‌ترین مشکل امنیتی در سواحل مکران وجود ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز یکشنبه در حاشیه دومین همایش بین‌المللی «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار» در سواحل مکران در جمع خبرنگاران، گفت: با وجود امنیت کنونی، سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی می توانند با آسودگی اقدام به  سرمایه‌گذاری در سواحل مکران کنند. 

در دومین همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران که تا فردا (دوشنبه) ادامه دارد ۳۵۰ شرکت از ۳۷ کشور جهان حضور دارند.

وزیر دفاع ایران، به ظرفیت‌های فراوان موجود در سواحل مکران اشاره کرد و افزود: سواحل مکران یک گنج و دارای ظرفیت‌های مختلف بوده و زیرساخت‌های زیادی در این منطقه در حال ساخت است و در آینده شاهد شکوفایی این منطقه خواهیم بود.

امیر حاتمی، طرح «نگین مکران» در حوزه پتروشیمی را از مهمترین طرح‌های در دست اجراء در این منطقه برشمرد.

سواحل مَکران، سرزمینی ساحلی در جنوب شرق ایران و جنوب غرب پاکستان است که در طول خلیج عمان از رأس‌الکوه در غرب جاسک تا لاس بلا در جنوب غرب ایالت بلوچستان پاکستان گسترده‌ است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


یک شنبه 6 اسفند 1396 - 15:24:31

دسته بندی :