سلاح‌های ارسالی آمریکا به سوریه در اینترنت فروخته می‌شود!

چهار شنبه 2 اسفند 1396 - 22:35:54
سلاح‌های ارسالی آمریکا به سوریه در اینترنت فروخته می‌شود!

تهران- الکوثر: شبکه خبری «سی ان ان» فاش کرد سلاح هایی که آمریکا برای سازمان های تروریستی در سوریه فرستاده بود اکنون در پایگاه های اینترنتی وابسته به تروریست‌ها به فروش گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه سی ان ان افزود‏، این سلاح ها را آمریکا برای به اصطلاح مخالفان میانه‌رو سوری فرستاده بود تا با دولت سوریه بجنگند ولی به دست سایر گروه های تروریستی افتاده است. تفنگ‌های هجومی ام-16، مسلسل، راکت انداز، و جلیقه‌های ضدگلوله از جمله سلاح های آمریکایی هستند که اکنون در اینترنت فروخته می‌شوند.

تحقیقات شبکه سی ان ان نشان داد شماره سریال تفنگ هایی که به فروش گذاشته شده است نشان می‌دهد این تفنگ ها ساخت شرکت «اف ان» در ایالت کارولینای جنوبی است که وزارت دفاع آمریکا آنها را در سال 2015 برای به اصطلاح مخالفان میانه‌رو در سوریه فرستاده بود.

خبرگزاری سوری سانا نیز پیش از این اعلام کرده بود سلاح هایی که آمریکا برای گروه های مسلح در سوریه فرستاده بود به دست سازمان های تروریستی مثل داعش و جبهه النصره افتاده است. تحقیقات اخیر سازمان انگلیسی «کانفلیکت آرمامنت ریسرچ» که جابجایی سلاح و مهمات را در جهان زیر نظر دارد نیز نشان داد بخش اعظم سلاح هایی که کشورهای غربی و کشورهای خلیج فارس و دولت ترکیه برای گروه های مسلح سوری فرستادند در نهایت به دست گروه تروریستی داعش افتاد ولی رسانه‌های غربی این واقعیت را پنهان می‌کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


چهار شنبه 2 اسفند 1396 - 22:35:44