جشنواره نمایشگاه عکس «انقلاب بحرین» در لندن

شنبه 28 بهمن 1396 - 15:50:28
جشنواره نمایشگاه عکس «انقلاب بحرین» در لندن

تهران - الکوثر:  مخالفان بحرین در انگلیس به مناسبت سالروز ۱۴ فوریه جشنواره سخنرانی و نمایشگاه عکسی را در میدان ماربل آرچ لندن به راه انداختند.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   مخالفان بحرینی در انگلیس  به مناسبت هفتمین سالروز انقلاب 14 فوریه جشنواره سخنرانی و نمایشگاه عکسی را در میدان ماربل آرچ در لندن برگزار کردند.

در این جشنوار پروفسور «رودنی شکسپیر» استاد دانشگاه و اقتصادان انگلیسی  که سیاست انگلیس در حمایت از آل خلیفه را محکوم کرد، در سخنانی حمایت خود را از ملت و انقلاب بحرین اعلام کرد.

پروفسور رودنی شکسپیر همچنین بر پایداری بحرینی ها و موفقیت شان در حفظ انقلاب و تداوم آن تاکید کرد.

از سوی دیگر، دکتر«سعید الشهابی» از رهبران انقلابی و مخالف حکومت بحرین بر پایبندی ملت بحرین نسبت به مواضع خود برای سرنگونی رژیم آل خلیفه و رهایی از حکومت مستبد در این کشور تاکید کرد.

الشهابی به سلسله نقض های حقوق بشری در بحرین پرداخت و گفت: این موج فزاینده با هدف مجبور کردن شهروندان بحرینی به رها کردن انقلاب و اهداف اصیلش انجام شد .

«زینت طاهر» فعال حقوقی بحرین درباره مهمترین نقض های حقوقی شهروندان بحرین طی سالهای اخیر از جمله اعدام های متوالی و اجرای حکم اعدام سه فعال بحرینی در ژانویه 2017 میلادی اشاره کرد.

در این مراسم درباره زنان بازداشت شده در بحرین و رنج آنها در زندان های آل خلیفه و پرونده «هاجر منصور» عمه  «سید احمد الواداعی» فعال حقوقی سخنرانی شد و از آزادگان جهان خواسته شد تا برای نجات زنان بازداشتی که در معرض شرایط سخت و رفتار بد در زندان های آل خلیفه قرار دارند، دخالت کنند.


اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید


شنبه 28 بهمن 1396 - 15:24:10