قدردانی جمعیت الوفاق بحرین از شرکت گسترده مردم در تظاهرات

جمعه 27 بهمن 1396 - 16:35:30
قدردانی جمعیت الوفاق بحرین از شرکت گسترده مردم در تظاهرات

منامه- الکوثر: جمعیت الوفاق بحرین از ملت این کشور به مناسبت شرکت گسترده در راهپمایی های هفتمین سالگرد انقلاب بحرین تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جمعیت الوفاق اعلام کرد: در روز چهاردم فوریه 2008 یکصد و سی و دو راهپیمایی، تظاهرات اعتراض آمیز و فعالیت مردمی در استان ها و مناطق مختلف کشور بحرین برگزار شده است.
جمعیت الوفاق همچنین با قدردانی از این روحیه ارزشمند و عزم بزرگ ملی مردم بحرین ، اعلام کرد: در سال جاری فعالیتهایی که به مناسبت سالگرد انقلاب بحرین انجام شد بیش از فعالیتهای دو سال گذشته بود و این مسئله بیانگر پویایی ، زنده بودن و پایداری و اصرار مردم بحرین بر ادامه این راه تا رسیدن به تحقق خواسته هایشان است.
جمعیت الوفاق همچنین تاکید کرد این اصرار مردم و مشارکت گسترده آنان در راهپیمایی های سالگرد انقلاب بحرین نشان دهنده عمق بحران و تجاوزگریها به حقوق مردم و ظلم وستم رژیم است.
الوفاق تصریح کرد: در سال گذشته  اعدام ها، کشتارهای خیابانی و کشته شدن افراد زیر شکنجه در زندان های بحرین شاهد افزایش بوده در نتیجه شمار شهدا  بیشتر بوده است .همچنین بازداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع دینی بحرین که پدر معنوی ملت بحرین و حامی آنان به شمار می رود و شکنجه شدن جوانان فعال بحرینی که در فرایند برنامه ریزی شده ای به طور روزانه بازداشت می شوند از جمله مسائلی است که در سال گذشته اتفاق افتاد.
جمعیت الوفاق بحرین همچنین بر ادامه فعالیتهای مسالمت آمیز مردمی تاکید و اعلام کرد این فعالیتها تا زمانی که خواسته های قانونی ملت بحرین محقق نشود متوقف نخواهد شد.


اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید


جمعه 27 بهمن 1396 - 16:35:22