سردار سلامی: دشمن می خواهد ایران نماد و الگوی موفقیت ملل اسلامی نباشد

شنبه 14 بهمن 1396 - 17:20:43
سردار سلامی: دشمن می خواهد ایران نماد و الگوی موفقیت ملل اسلامی نباشد

تهران- الکوثر: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باتاکید براینکه دشمن می خواهد ایران نماد و الگوی موفقیت ملل اسلامی نباشد، گفت: به فضل الهی و با هدایت های امام در جنگ هشت ساله شکست بزرگی بر دشمنان وارد شد.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سلامی صبح شنبه در آیین تکریم ومعارفه فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه به فضل الهی شاهد برگزاری جشن های پیروزی انقلاب هستیم، افزود: در طول دهه فجر چهره ایران و اسلام در جهان تغییر کرد.
وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از رقابت های بزرگ و فشارهای بین المللی است اظهارداشت: هم اکنون ملت ایران سختی می کشد اما خود تصمیم می گیرد، ما امروز با کشورهای جهان در علم و فناوری قابل رقابت می باشیم، امروز پدافندهای ما جزو بهترین های دنیا می باشد که بدون همکاری با هیچ دولتی ساخته شده اند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشور ایران به سفینه امن برای تمامی کشورهای اسلامی تبدیل شده و تکیه گاه موفقیت سایر ملل اسلامی است افزود: نجات لبنان، سوریه، عراق و ایستادگی یمن به نظام جمهوری اسلامی ایران وابسته است.
وی با بیان اینکه اندیشه های رهبر معظم انقلاب نقشه های دشمنان را نابود می کند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در قلب آتش گلستانی از امنیت و آرامش و پیشرفت تشکیل داده است.
سردار سلامی افزود: دشمنان ما مایوس و گرفتار به عملی هستند و راهی برای عملی کردن خواسته هایشان ندارند اما راه ملت ایران برای فتح قله های موفقیت باز است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


شنبه 14 بهمن 1396 - 17:20:35