جدیدترین افشاگری از توطئه عربستان و امارات

سه شنبه 10 بهمن 1396 - 0:21:4
جدیدترین افشاگری از توطئه عربستان و امارات

تهران- الکوثر: افشاگری خبرها و نقشه‌های‌ محرمانه آل‌سعود فاش کرد که امارات و عربستان به دنبال جدا کردن جنوب یمن هستند، اما در مخصمه فاجعه‌بار‌ افتاده‌اند‌.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، افشاگر خبرهای محرمانه دربار پادشاه عربستان سعودی و شاهزادگان که در شبکه اجتماعی توییتر با عنوان مستعار «مجتهد» به افشاگری می پردازد در آخرین افشاگری‌هایش از سیاست‌های‌ بن‌سلمان‌ در منطقه و یمن نوشت: «محمد بن‌سلمان‌»، ولیعهده عربستان سعودی، با «محمد بن زاید»، همتای اماراتی اش، درباره یمن هیچ اختلافی ندارند و هر آنچه درباره وجود اختلاف بین آن دو در یمن گفته می‌شود‌، اسطوره احمقانه است.

همچنین بخوانید:

چرایی بازداشت بن‌طلال‌ از زبان خودش؟

شاهزادگان سعودی درصدد انتقام از بن سلمان

توصیف رسانه فرانسوی از بن سلمان در یک جمله

وی نوشت: بن زاید با طرحی کاملاً‌ آشکار به دنبال تجزیه کردن یمن و جدا کردن جنوب این کشور است. از این رو،‌ اقدامات وی بای ایجاد گروه‌های‌ مختلف مسلح در جنوب یمن و آموزش و تسلیح و تمرین آن‌ها‌ نیز با هدف اجرایی کردن این طرح صورت گرفت و همگی این اقدامات نیز با اطلاع ولیعهد عربستان سعودی صورت گرفته است.

مجتهد در ادامه به پندارها و گمانه‌زنی‌‌های غلط بن‌سلمان‌ درباره یمن اشاره کرد و نوشت: بن‌سلمان‌ در ابتدای جنگ یمن می‌خواست‌ یمن یکپارچه بماند؛ زیرا گمان می‌کرد‌ که جنگ یمن دو هفته بیشتر طول نمی‌کشد‌ و حوثی‌ها‌ (انصارالله) متلاشی می‌شوند‌، اما او در این جنگ به سختی شکست خورد و، در نتیجه،‌ موضع خود را تغییر داد و با جدایی جنوب یمن مخالفت نکرد و محمد بن‌زاید‌ نیز او را متقاعد کرد که جنوب را به و بسپارد، اما او (بن‌زاید‌) با موانعی مواجه شد که او را در مخمصه قرار داد. بنابراین،‌ موضوع اختلاف بین عربستان و امارات نیست بلکه مخمصه‌ فاجعه‌باری‌ است که بن‌سلمان‌ در آن افتاده است و همه طرح‌ها‌ و نقشه‌ها‌یش شکست خورد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای عربستان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 9 بهمن 1396 - 23:55:19