شاهزادگان سعودی درصدد انتقام از بن‌سلمان‌

دو شنبه 9 بهمن 1396 - 21:36:44
شاهزادگان سعودی درصدد انتقام از بن‌سلمان‌

تهران- الکوثر: یک روزنامه عرب‌زبان‌ فاش کرد که روزنامه‌های‌ شاهزادگان که به دستور ولیعهد عربستان سعودی بازداشت و زندانی شدند، به دنبال انتقام‌گیری‌ از وی هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه «الشرق» قطر در گزارشی با اشاره به اقدام «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان در بازداشت شاهزادگان سعودی به اتهام فساد نوشت، این اقدام بن سلمان، وجهه و حیثیت این شاهزادگان را لکه دار کرده است و آنان به فکرگرفتن انتقام از ولیعهد سعودی هستند.

در این گزارش آمده است، زمان برای حل و فصل این پرونده کُند می گذرد و بسیاری از بازداشت شدگان اتهام های وارده را قبول ندارند و حاضر نیستند برای آزادی خود پول بپردازند. از طرفی، برخی از آنان این اقدام را به معنای قبول اتهام های بی اساس می دانند به ویژه اینکه در سطح داخلی و بین المللی افرادی شناخته شده هستند.

همچنین بخوانید:

توصیف رسانه فرانسوی از بن‌سلمان در یک جمله

به گزارش «الشرق»، شمار زیادی از شاهزادگان، پست های داخلی و بین المللی مهمی داشته اند و از جمله این افراد می توان به «متعب بن عبدالله»، وزیر گارد ملی و امیر «ولید بن طلال» وشاهزاده «ترکی بن عبدالله»، امیر سابق ریاض اشاره کرد.

به نوشته این روزنامه، به نظر نمی رسد موافقت شمار زیادی از شاهزادگان بازداشت شده سعودی با اعطای بخشی از پول وثروت خود در برابر آزادی، پایان این پرونده باشد و چه بسا شاهزادگان سعودی به فکر گرفتن انتقام از «بن سلمان» به دلیل ارتکاب به این اقدام علیه آنان باشند.

به عقیده ناظران، چنانچه شاهزادگان آزاد شده در صدد گرفتن انتقام برآیند، این اقدام به مثابه زلزله قوی در عربستان سعودی خواهد بود به ویژه اینکه مجموعه پست های این افراد به نوبه خود به مثابه یک دولت است و برخی از آنان روابط بین المللی قوی دارند و در بین مردم نیز محبوب هستند، بنابراین روشن است که دستگیری این افراد با نفوذ، به اتهام فساد، توهین بزرگی به آنان به شمار می آید.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 9 بهمن 1396 - 21:36:31