رسانه‌های اسلامی و توان مقابله با توطئه‌های دشمنان

پنج شنبه 5 بهمن 1396 - 17:35:13
رسانه‌های اسلامی و توان مقابله با توطئه‌های دشمنان

تهران- الکوثر: رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق اعلام کرد که رسانه‎ها توانایی مقابله با نقشه‎های شوم دشمنان نظیر رژیم صهیونیستی را دارند.

به گزارش پايگاه شبکه الکوثر، جمعی از روزنامه نگاران کویتی با شیخ همام حمودی رییس مجلس اعلای اسلامی عراق و معاون اول رییس پارلمان در بغداد دیدار کردند.

شیخ حمودی در این دیدار گفت رسانه های عرب زبان باید متحد باشند تا بتوانند کشورهای منطقه را از اختلافات و خطرهای تروریست‎ها، افراط گرایان، رژیم صیهونیستی و سایر دشمنان حفظ کنند.

وی افزود: رسانه‎ها باید با هوشیاری زیاد با نقشه‎‎های شوم دشمنان برای هر گونه دخالت خارجی و تقسیم کشورهای عربی و اسلامی مقابله کنند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: همایشی که قرار است در ماه آینده میلادی در کویت برگزاری شود از جانب جذب سرمایه گذار خارجی، بازسازی مناطق آزاد شده و بازگشت آوارگان بسیار حایز اهمیت است.

وی اضافه کرد: صداهای تفرقه انگیز و رفتارهای انتقام جویانه موجب افزایش مشکلات بین کشورهای منطقه می‎شود.

حجت الاسلام حمودی بر ضرورت حفظ وحدت، ارتباط و انسجام بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه‎ها باید چهره‎ای شفاف از پیروزی‎های عراق به جهانیان نشان دهند.

گفتنی است که ماه آینده قرار است که همایشی در حمایت از بازسازی‎های عراق در کویت برگزار شد به همین علت جمعی از رسانه‎های کویتی برای آشنایی نزدیک با مناطق تازه آزاده شده از چنگال تروریسم و دیدار با مسؤولان عراقی به این کشور سفر کردند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 5 بهمن 1396 - 17:34:57

دسته بندی :