مایک پنس: زمان تغییر توافقنامه هسته‌ای با ایران فرا رسیده

سه شنبه 3 بهمن 1396 - 15:39:56
مایک پنس: زمان تغییر توافقنامه هسته‌ای با ایران فرا رسیده

رام الله- الکوثر: مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده است بر پافشاری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تغییر توافقنامه هسته‌ای با ایران تاکید کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پنس در آغاز دیدار با روون ریولین رئیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی گفت: «همانطور که رئیس جمهور ترامپ به اسرائیل قول داده است، توافقنامه هسته‌ای با ایران تعدیل خواهد شد وگرنه آمریکا از این توافقنامه خارج می‌شود». 
پنس خطاب به ریولین گفت: «ما در برابر ایران که تهدیدات تروریستی را هدایت می‌کند در کنار شما ایستاده‌ایم و این پیام را برای هم پیمانان اروپایی خود ارسال می‌کنیم که زمان تغییر توافقنامه هسته‌ای با ایران فرا رسیده است». 
معاون رئیس جمهور آمریکا افزود: «اگر هم پیمانان ما حاضر نشوند در این مسیر به ما ملحق شوند،‌‌ همان گونه که رئیس جمهور ترامپ اعلام کرده است فورا از توافقنامه هسته‌ای خارج خواهیم شد». 
شایان ذکر است دونالد ترامپ اخیرا برای آخرین بار تعلیق تحریم‌ها علیه ایران را تمدید و اعلام کرد اگر تا ۱۲۰ روز دیگر توافقی برای اعمال تغییرات مورد نظر وی در توافقنامه هسته‌ای به دست نیاید، آمریکا از این توافقنامه خارج خواهد شد. 


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


سه شنبه 3 بهمن 1396 - 15:39:48