ادای احترام دیپلمات‌های خارجی به‌شهدای سانچی

شنبه 30 دی 1396 - 0:0:54
ادای احترام دیپلمات‌های خارجی به‌شهدای سانچی

تهران- الکوثر: سفرا و دیپلمات های خارجی مقیم هلند با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران به شهدای نفتکش سانچی ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به مناسبت سانحه نفتکش سانچی و شهادت کارکنان این کشتی ،دفتر یادبودی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه گشوده شد.
سفرا و دیپلماتهای خارجی  مقیم هلند طی دو روز با مراجعه به سفارت کشورمان  ضمن ادای احترام به این شهدا، مراتب تسلیت دولت و ملت کشور متبوع خود را به مناسبت این سانحه و شهادت کلیه کارکنان این نفتکش ابلاغ نموده و با خانواده آنها ،ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کردند.

خبرهای مرتبط:

فیلم وحشتناک چینی‌ها از لحظه برخورد کشتی چینی با سانچی وآتش‌گرفتن آن

دروغ شاخدار درباره سانچی به روایت وزیر نفت

سانچی؛ غریق غریب غربت، سکوت رسانه‌ها را فریاد زد

عکسی که به‌اشتباه به سانچی نسبت داده شد

 از روز دوشنبه گذشته و بدنبال اعلام شهادت این عزیزان ، پرچم جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در لاهه بصورت نیمه افراشته در آمده است.

۱۶ دی ماه یک فروند کشتی فله بر چینی حامل۶۴ هزار تن گندم در ۲۰۰ مایلی شانگهای به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از ۱۳۰ هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.
پس از این واقعه، نفتکش سانچی با ۳۰ تبعه ایرانی و دو بنگلادشی دچار حریق و انفجارهای سنگین شد که کار امدادرسانی در منطقه را با مشکل مواجه و در برخی مواقع ناممکن کرد.
روز دوشنبه پیکر یک دریانورد و روز گذشته نیز پیکر ۲ دریانورد به همراه جعبه سیاه کشتی کشف شد.
کشتی سانچی سرانجام عصر امروز به وقت محلی و به رغم تلاش های تیم اطفا حریق چین، بعد از یک هفته از وقوع تصادف، غرق شد.


 


شنبه 30 دی 1396 - 0:0:41

دسته بندی :