تشکر اختاپوس تروریست از رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 28 دی 1396 - 14:10:21
تشکر اختاپوس تروریست از رژیم صهیونیستی

دمشق- الکوثر: فرمانده یکی از گروههای تروریستی مستقر در سوریه در گفتگو با یک رسانه اسرائیلی از اسرائیل به سبب کمک به آنها قدر دانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم لندن در گزارشی به قلم زهیر اندراوس نوشت: چند روز قبل ابو محمد ملقب به اختاپوس گندمگون‏، فرمانده گروهی از عناصر مسلح در گفتگو با پایگاه اینترنتی اسرائیلی «تایمز آو اسرائیل» درباره طرحهای این گروه برای مقابله با ارتش سوریه، حزب الله و گروههای شیعی پس از سقوط منطقه بیت جن در نه کیلومتری شمال شرقی مرزهای اسرائیل در اواخر ماه گذشته، سخن گفته است.
وی گفت:  مساله اکنون دفاع از منطقه ما است زیرا می خواهیم از آن محافظت کنیم و مرزهای (سوریه) با اسرائیل از حیث سیاسی و بین المللی مهم است.

وی افزود: من این حرف را به خاطر اینکه شما اسرائیلی هستید نمی زنم و ما به دلیل اهمیت منطقه از آن سرسختانه دفاع می کنیم و نیاز شدید به حمایت داریم.

 اختاپوس باانتقاد از قطع کمک های نظامی به افرادش در یک سال اخیر تصریح کرده است :  بسیاری از منابع مهمات ما خشکیده است. اختاپوس سپس بطور خلاصه درباره وضع انسانی در جولان سخن گفت اما از اظهار نظر درباره محموله های کمک که اسرائیل به منطقه می فرستد خودداری کرد و گفت در این زمینه کارشناس نیست.


از سال 2013 رژیم صهیونیستی درمان مجروحان تروریست سوری در جنگها را که به مرزهایش منتقل می شوند، آغاز کرد. در آغاز، ارتش اشغالگر قدس بیمارستان میدانی درست کرد اما در نهایت مجروحان را به بیمارستانها در شمال اسرائیل منتقل کرد.


نکته جالب دراین گفتگو این است که اختاپوس تصریح کرده نیروهایش برچسب عبری را از روی کمکهای ارسالی اسرائیل حذف می کنند و برخی ها هم که محموله ها را می فروشند.!


پنج شنبه 28 دی 1396 - 13:55:32