تازه ترین افشاگری از دربار آل‌سعود؛ انتقال ولید بن‌طلال به‌زندان

دو شنبه 25 دی 1396 - 12:48:24
تازه ترین افشاگری از دربار آل‌سعود؛ انتقال ولید بن‌طلال به‌زندان

تهران- الکوثر: افشاگر خبرهای دربار پادشاه عربستان سعودی از انتقال شاهزادگان سعودی به زندان مخوف الحایر خبر داد و اعلام کرد که بن‌طلال نیز در میان این زندانیان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، افشاگر خبرها و گزارش‌های محرمانه دربار پادشاه عربستان سعودی که در شبکه اجتماعی توییتر با نام مستعار «مجتهد» به افشاگری از خبرهای محرمانه آل سعود و دربار پادشاه عربستان می پردازد فاش کرد، پرده دیگری از رسوایی ها آل سعود درباره بازداشت شاهزادگان و بازرگانان در هتل «ریتزکارلتون» به اتهام فساد برداشت و نوشت: ولید بن طلال و دیگر بازداشت شدگان در هتل ریتز کارلتون ریاض به زندان الحایر منتقل شده اند.

وی در صفحه حساب خود در توییتر فشا کرد که فقط سه شاهزاده با واگذاری بخشی از سرمایه‌های خود به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و آزادی خود موافقت کرده اند.

مجتهد افزود: این سه شاهزاده، سه فرزند عبدالله پادشاه پیشین عربستان سعودی هستند که در صدر آنها متعب بن عبداله قرار دارد.

افشاگر خبرهای آل سعود نوشت: اصلا چیزی به نام تحقیقات و بررسی درباره فساد وجود ندارد، بلکه آنچه وجود دارد تحقیق درباره میزان دارایی و ثروت بازداشت شدگان است تا محمد بن سلمان تصمیم بگیرد که چه مقدار باید از اموال آنها را مصادره کند.

بر این اساس، مقامات عربستان سعودی تلاش می کنند بازداشت شدگان را مجبور کنند تا میزان دارایی ها و ثروت خود را در حساب های باکی شان در کشور سوئیس و دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی افشا کنند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 25 دی 1396 - 12:48:16