سرلشکر باقری:

هوشیاری مقاومت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

دو شنبه 25 دی 1396 - 11:53:48
هوشیاری مقاومت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

تهران- الکوثر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: دشمنان با گروه‌های تروریستی به ویژه داعش به دنبال ساقط کردن دولت‌های سوریه و عراق بودند، اما با هوشیاری رزمندگان مقاومت و حمایت‌های مردم منطقه، توطئه آنها خنثی شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران صبح امروز (دوشنبه) در همایش رؤسا، فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی ایران در تهران گفت: دشمنان پس ازناکامی در عراق و سوریه، توطئه استعفای ساختگی در لبنان و همچنین موضوع قتل «علی عبدالله صالح» رئیس حزب کنگره یمن را دنبال کردند تا شاید از راه دیگر شکست‌های خود را جبران کنند اما درهمه این توطئه‌ها، شکست خوردند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران با بیان اینکه آمریکا همواره دنبال منافع نامشروع و غارت منابع منطقه غرب آسیا است افزود: اتاق فکر دشمن همواره در حال طرح‌ریزی برای تحقق اهداف نامشروع خود است.

سرلشکر باقری با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران هم اظهار کرد: با توجه به شکست‌های پی درپی استکبار، ایران این انتظار را داشت که دشمنان توطئه کنند. 

از 28 دسامبر 2017 به مدت چند روز، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی از این تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران با حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.

مردم ایران اسلامی سپس با برگزاری راهپیمایی گسترده در بیشتر شهرها، خشم و انزجار خود را از توطئه جدید دشمنان و فرصت‌طلبی اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی ابراز کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


دو شنبه 25 دی 1396 - 11:39:35