قدردانی بشار اسد از پوتین

دو شنبه 20 آذر 1396 - 15:23:59
قدردانی بشار اسد از پوتین

دمشق- الکوثر: رئیس جمهور سوریه از همتای روس خود به علت حضور نظامیان کشورش در خاک سوریه و جنگ علیه تروریسم قدردانی و تشکر کرد. 

به گزارش خبرنگار شبکه الکوثر، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، از «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور آمریکا، که امروز در پایگاه نظامی نیروهای روسیه در خاک سوریه در منطقه «حمیمیم» دیدار و گفتگو کردند، به علت مشارکت سازنده روسیه در جنگ علیه تروریسم در سوریه، قدردانی کرد. 
بشار اسد در این دیدار تاکید کرد که ملت سوریه آنچه نظامیان روسیه در سوریه انجام دادند را فراموش نخواهد کرد. در مقابله با تروریسم، خون شهدای آن‌ها با خون شهدای ارتش عربی سوریه درهم آمیخت تا این خون که خاک سوریه را سیراب کرد، نشان دهد که قوی‌تر از تروریسم و مزدوان آن‌هاست. یادبود شهدای دو ارتش قهرمان و جانفشانی‌های آن‌ها روشنگر راه نسل‌های آینده خواهد ماند. 
بر اساس این گزارش، پوتین و بشار اسد در این دیدار که با حضور وزیر دفاع روسیه و رئیس ستاد مشترک ارتش دو کشور صورت گرفت، درباره روابط دو کشور و موضوع مبارزه با تروریسم گفتگو کردند. 
پوتین در این سفر، دستور اتخاذ تدابیر خروج نظامیان روسیه را از خاک سوریه صادر کرد و در برابر نظامیان گفت به وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک دستور می‌دهم که تدابیر برای خروج نیروهای روسیه از خاک سوریه به مناطق حضور دائمیشان اتخاذ شود. اگر تروریست‌ها بار دیگر در سوریه بر برآورند، ضربه‌ای به آن‌ها خواهیم زد که در گذشته ندیده‌اند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 آذر 1396 - 15:23:51