آخرین افشاگری‌ها از وضع شاهزاده آزادشده

جمعه 10 آذر 1396 - 9:41:46
آخرین افشاگری‌ها از وضع شاهزاده آزادشده

تهران- الکوثر: افشاگر خبرهای دربار پادشاه عربستان سعودی فاش کرد که پسر پادشاه قبلی عربستان پس از آزادی به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، افشاگر خبرها و اطلاعات محرمانه دربار پادشاه عربستان سعودی که در توییتر با نام مستعار «مجتهد» به افشاگری می پردازد، در جدیدترین افشاگری خود درباره آزادی متعب بن‌عبدالله‌، رئیس گارد ملی، فاش کرد که وی پس از خارج شدن از هتل «ریتز کارلتون» به بخش قلب یک بیمارستان نظامی منتقل شده است.

مجتهد افزود: مشخص نیست که متعب بن‌عبدالله‌ صرفاً‌ برای اطمینان از سلامت خود به بیمارستان مراجعه کرده است یا اینکه دچار سکته قلبی شده است.

وی افزود: برخی از زندانیان غیر از اعضای خاندان سعودی نیز پس از معامله آزاد شدند که از جمله آن‌ها‌ «صالح العمودی» تاجر معروف و «الطبیش» رئیس بخش تشریفات دربار است که اولی با پرداخت چهار میلیارد و دومی نیز پنج میلیارد آزاد شده است.

مجتهد افزود: بن‌سلمان‌ قصد ندارد اعضای خاندان آل‌سعود را آزاد کند مگر اینکه آزادی متعب بن‌عبدالله‌ سبب شود که مجبور به این کار شود.

شایان اشاره است که متعب بن‌عبدالله‌ در بین نظامیان عربستان سعودی دارای نفوذ بسیار زیادی است و بن‌سلمان‌ همواره به او به‌عنوان‌ یک تهدید نگاه کرده بود و به همین علت اقدام به بازداشت او کرد.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 10 آذر 1396 - 9:41:24