وخامت حال آیت‌الله‌ عیسی قاسم و هشدار مردم به رژیم

سه شنبه 7 آذر 1396 - 10:33:14
وخامت حال آیت‌الله‌ عیسی قاسم و هشدار مردم به رژیم

منامه- الکوثر: منابع خبری از وخامت حال آیت‌الله‌ شیخ عیسی قاسم خبر دادند دادند و اعلام کردند که مردم بحرین به رژیم آل‌خلیفه درباره رسیدن هرگونه آسیبی به آیت‌الله‌ هشدار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در حالی که رژیم آل‌خلیفه همچنان آیت‌الله‌ شیخ عیسی قاسم، روحانی شیعه در بحرین، در بازداشت خانگی قرار داده و نظامیان این رژیم منزل وی را محاصره کرده و از نزدیک شدن مردم به خانه، جلوگیری می‌کند‌، منابع خبری از وخامت حال وی خبر دادند.

برخی منابع خبری اعلام کردند که رژیم آل‌خلیفه از ورود پزشکان به منزل آیت‌الله‌ برای معایه وی جلوگیری می‌کند‌ و قصد دارد آیت‌الله‌ را به این شیوه ترور کند.

در همین حال، سازمان دیده‌بان‌ حقوق بشر از مقامات رژیم آل‌خلیفه خواست هر چه سریع‌تر‌ برای مداوای آیت‌الله‌ شیخ عیسی قاسم اقدام کنند.

مردم بحرین شب گذشته با آمدن به خیابان‌ها‌ به طرف منزل آیت‌الله‌ شیخ عیسی قاسم حرکت کردند که با سد نظامیان آل‌خلیفه مواجه شدند و در نتیجه نظامیان مسلح به طرف مردم تیراندازی کردند.

گزارش‌های‌ خبری حاکی است که مردم هشدار دادند که رژیم آل‌خلیفه مسئول سلامت آیت‌الله‌ عیسی قاسم می‌دانند‌ و رژیم آل‌خلیفه قصد دارد با این شیوه ناجوانمردانه آیت‌الله‌ را به شهادت برساند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


سه شنبه 7 آذر 1396 - 10:33:0