خروش جوانان بحرینی برای رفع محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم

دو شنبه 6 آذر 1396 - 13:54:53
خروش جوانان بحرینی برای رفع محاصره منزل  آیت الله عیسی قاسم

منامه- الکوثر: حرکت جوانان منطقه الدراز بحرین از مردم دعوت کردند امشب برای شکستن محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم حرکت و اقدام کنند. تحت عنوان: جانهای ما فدایت. آیا نشسته اید تا بيگانگان رهبرمان را بقتل رسانند؟


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حرکت جوانان منطقه الدراز بحرین در فراخوانی اعلام کرد: جان های ما فدایت. آیا نشسته اید تا بيگانگان رهبرمان را به قتل رسانند؟

معاون دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین امروز از وخامت حال آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی خبر داد.
شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «جان آیت الله شیخ عیسی قاسم (روحانی برجسته بحرینی) به علت وخامت اوضاع جسمانی ایشان در معرض خطر قرار دارد، به ویژه اینکه ایشان از یک سال و نیم پیش در محاصره و بازداشت خانگی به سر می برد و این مساله اهانت به ملت بحرین به ویژه شیعیان است.»
الدیهی افزود :«جهان امروز برای نجات جان شیخ عیسی قاسم در مقابل مسئولیت اخلاقی و انسانی مهمی قرار دارد و وخامت اوضاع جسمانی وی زنگ هشداری برای همه در داخل و خارج بحرین به شمار می رود».
در این بیانیه آمده است:« شیخ عیسی قاسم رهبر دینی و ملی بزرگی است که از بنیانگذاران کشور جدید بحرین و از جمله نخستین کسانی است که قانون اساسی این کشور را تدوین کردند و اکثر سیاستمداران و مردم بحرین به رهبری وی پایبند هستند».
از سوی دیگر، ابراهیم العرادی پزشک مخالف دولت بحرین در مصاحبه با خبرنگاران تاکید کرد:« جان آیت الله شیخ عیسی قاسم که در بازداشت خانگی به سر می برد، به علت خونریزی داخلی در خطر است».
العرادی بر ضرورت انتقال شیخ عیسی قاسم به بیمارستان برای انجام عمل جراحی فوری تاکید کرد.


برای دیدن مطالب و اخبار بحرین اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی ما کلیک کنید


دو شنبه 6 آذر 1396 - 13:54:35