اذعان روزنامه سعودی به باج‌خواهی‌ از بازداشت‌شدگان

پنج شنبه 2 آذر 1396 - 9:44:43
اذعان روزنامه سعودی به باج‌خواهی‌ از بازداشت‌شدگان

تهران- الکوثر: روزنامه رسمی عربستان سعودی اذعان کرد که شاهزادگان و تجار بازداشت‌شده‌ برای کسب آزادی خود باید باج بدهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه رسمی «عکاظ» به‌طور‌ تلویحی اذعان کرد که بازداشت‌شدگان‌ در عربستان سعودی درخواست دربار را برای بخشیدن بخشی از اموال و دارایی خود را در قبال به دست آوردن آزادی خود، پذیرفته‌اند‌.

این روزنامه در این خصوص نوشت به نقل از «بلومبرگ» نوشت: برخی از بازداشت‌شدگان‌ در موضوع فساد در عربستان سعودی، قبول کرده‌اند‌ که بخشی از اموال خود را بدهند تا پرونده آن‌ها‌ حل‌وفصل‌ شود.

این روزنامه سعودی به نقل از منابع آگاه خود نوشت برخی از بازداشت‌شدگان‌ با مقامات عربستان توافق کرده‌اند‌ تا برای محاکمه نشدن از بخشی از اموال خود صرف نظر کنند. اگر آن‌ها‌ با این خواسته موافقت کنند، موضوع آن‌ها‌ به کمیته ویژه‌ای‌ برای دریافت این اموال ارجاع داده خواهد شد.

ده‌ها‌ تن از شاهزادگان سعودی مانند ولید بن‌طلال‌، میلیاردر سعودی، متعب بن‌عبدالله، وزیر گارد ملی و شمار زیادی از شخصیت‌ها‌ و وزیران پیشین و کنونی اکنون به این بهانه که مرتکب فساد شده‌اند در بازداشت به‌سر می‌برند‌ و محمد بن‌سلمان‌، ولیعهد عربستان سعودی، از آن‌ها‌ خواسته است برای آزاد شدن باید بخشی از اموال خود را به دربار پادشاه بدهند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید

 


پنج شنبه 2 آذر 1396 - 9:44:31