شهر البوکمال در شرق سوريه به طور کامل آزاد شد

یک شنبه 28 آبان 1396 - 15:43:4
شهر البوکمال در شرق سوريه به طور کامل آزاد شد

دمشق- الکوثر: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت موفق شدند شهر «البوکمال» در شرق سوریه را به صورت کامل آزاد کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شهر البوکمال واقع در جنوب شرق استان دیر الزور که از آن به عنوان آخرین پایگاه گروه تکفیری صهیونیستی داعش در سوریه نام برده می شد، بدست رزمندگان مقاومت آزاد شد.

ستاد تبلیغات جنگ جبهه متحدین اعلام کرد ، ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت شامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، حزب الله لبنان ، رزمندگان افغانی فاطمیون ، پاکستانی زینبیون و عراقی حیدریون شهر مرزی البوکمال را به طور کامل از لوث تکفیریان داعش پاکسازی کردند.
برپایه این بیانیه، عناصر مسلح داعش  پس از درگیریهای سنگین با رزمندگان مقاومت و کشته و زخمی شدن ده ها تروریست از آنها ناچار شدند، آخرین پایگاه خود را ترک و پا به فرار بگذارند.
هم اکنون یگانهای مهندسی ارتش سوریه و نیروهای متحد درصدد شناسایی و خنثی کردن ده ها تله انفجاری و مین که داعشیان در این شهر برجا گذاشتند. 
اینک و پس از حدود سه سال ویرانگری ، جنایت و کشتار درمیان مردم بی گناه سوری و اشغال حدود 80 درصد از خاک این کشور که در برگیرنده مهمترین منابع نفت و گاز این کشور است، امروز داعش به سراب تبدیل شد و تنها وحشی گری و خونریزی این گروه سرسپرده آمریکا و استکبار در اذهان مردم خواهد ماند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی کلیک کنید


یک شنبه 28 آبان 1396 - 15:41:34