برگزاری نخستین کنفرانس مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کویت

جمعه 26 آبان 1396 - 17:4:32
برگزاری نخستین کنفرانس مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کویت

تهران- الکوثر: جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در خلیج‌ فارس امروز نخستین کنفرانس مقابله با عادی‌سازی روابط با این رژیم را در کویت برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کنفرانس مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در خلیج‌فارس تحت نظارت «مرزوق الغانم» رئیس مجلس الأمه (پارلمان) کویت عصر امروز جمعه به میزبانی انجمن فرهنگی و اجتماعی زنان در کویت برگزار می‌شود.

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) در وب سایت خود گزارش داد که در این کنفرانس پاره‌ای از موضوعات و چالش‌هایی که جنبش‌های تحریم رژیم صهیونیستی در خلیج‌فارس با آن مواجه هستند و نیز راهکارهای تقویت و افزایش طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به تحریم این رژیم، آگاهی‌بخشی به جوانان منطقه درباره مبارزه عربی و فلسطینی و اهمیت مشارکت در تحریم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این کنفرانس همچنین بارزترین خطرات عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشریح و بر ایفای نقش ملت‌ها در دفاع از وطن خود در مقابله تهدیدات صهیونیست‌ها علیه منطقه تأکید می‌شود.

«مریم الهاجری» عضو کمیته هماهنگی کنفرانس مذکور گفت که برگزاری این کنفرانس پاسخی به برخی رویکردها برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی است و ضرورت دارد که مخالفت مردمی با این عادی‌سازی روابط و مقابله با هر گونه تلاشی در این زمینه بیان شود.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 26 آبان 1396 - 17:4:14