ادای احترام نویسنده صهیونیست به ولیعهد خام

چهار شنبه 24 آبان 1396 - 17:16:47
ادای احترام نویسنده صهیونیست به ولیعهد خام

تهران- الکوثر: کارشناس صهیونیست امور عربی با بیان اینکه عربستان بهترین متحد برای اسرائیل است، ولیعهد خام سعودی را فردی مورد احترام دانست.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دو روز پس از دعوت «ایوب قراء» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از «عبدالعزیز آل‌شیخ»، مفتی اعظم عربستان سعودی برای دعوت به تل آویو برای قدردانی به علت حمایت از یهودیان در فتواهایش، «تسیفی برئیل» کارشناس امور عربی روزنامه «هاآرتص» عربستان سعودی و ولیعهد خام آن را مورد مغازله قرار داد و گفت: «برای اسرائیل متحدی بهتری از عربستان نیست. عربستان با حزب الله مبارزه می‌کند و نخست وزیری لبنان را که به مدت یک سال با حزب الله در صلح بود، برکنار کرد.»

همچنين بخوانيد:

دعوت رسمی از مفتی عربستان برای سفر به‌تل‌آویو

افشای سند توطئه‌های عربستان و رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و ایران

وی گفت: «در جهان هیچ کشوری مانند عربستان با خصومت علیه ایران عمل نمی کند. عربستان علیه یمن وارد جنگ شد، نه علیه یمنی ها بلکه علیه نفوذ ایران در آن. همچنین، عربستان به حماس درباره تقویت روابطش با تهران هشدار می و آمریکا را تحت فشار قرار داده است که علیه ایران اقدام کند.»

وی با بیان اینکه عربستان از پیوستن اسرائیل به محور سنی خرسند می‌شود، به محمد بن‌سلمان ادعای احترام کرد و گفت محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان، کاملا مورد احترام ماست.»


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 24 آبان 1396 - 17:16:41