آخرین آمار جان باختگان زلزله

چهار شنبه 24 آبان 1396 - 15:11:54
آخرین آمار  جان باختگان زلزله

استانداری کرمانشاه اعلام کرد زلزله ۷.۳ ریشتری این استان تاکنون 474 فوتی و 9388 مصدوم به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: زلزله یکشنبه شب استان کرمانشاه تاکنون 474 فوتی و 9388 مصدوم به دنبال داشته است.

مجتبی نیک‌کردار اظهار داشت: تاکنون 1011 مصدوم در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده‌اند و  474 فوتی و 9388 مصدوم به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه 340 نفر مصدوم به تهران، همدان والبرز اعزام شده‌اند عنوان کرد: تاکنون 39 نفر از این بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و تاکنون 1450 عمل جراحی نیز انجام شده است.

 

زمین‌لرزه‌ای به‌بزرگی ۷.۳ ریشتر شامگاه یکشنبه در "ازگله" کرمانشاه رخ داد که خسارات بسیاری به مناطق شهری و روستایی غرب استان کرمانشاه وارد کرد.

درهمین ارتباط بخوانید:  پایان کار امداد و نجات و افزایش سرعت در عملیات آوار برداری درمناطق زلزله زده

 

 

بخشدار ازگله نیز گفت: بخش ازگله به‌عنوان کانون زلزله و پس از گذشت سه روز از این واقعه همچنان نیاز بسیاری به چادر است.

سعید جادریان  در مورد وضعیت این منطقه زلزله‌زده اظهار داشت: بیشترین مشکل مربوط به قطعی آب و برق بود که با کمک دستگاه‌ها این مشکل رفع شد اما اکنون چادر، شیرخشک و آب روستاها از بزرگترین مشکلات هستند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت در شهر ازگله روبه بهبودی است عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها در حال فعالیت هستند و اکنون روستاها وضعیت تثبیت شده‌ای دارند ولی این بخش هنوز هم از نظر چادر در مضیقه و نیازمند است.

بخشدار ازگله از ساماندهی پادگانی برای اسکان زلزله‌زدگان خبرداد و گفت: برخی از 38 روستای بخش ازگله به صورت 100 درصد و برخی دیگر کمتر دچار خسارت شده‌اند و به طور طبیعی روستاهای نزدیکتر به سرپل‌ذهاب خسارت بیشتری را دیده‌اند.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 24 آبان 1396 - 15:10:3