مقام اکوادوری : رسانه‌های غربی نمادهای اقتدار و صلح مسلمانان را نشان نمی دهند

یک شنبه 21 آبان 1396 - 10:35:29
مقام اکوادوری : رسانه‌های غربی نمادهای اقتدار و صلح مسلمانان را نشان نمی دهند

تهران- الکوثر: سفیر اکوادور در بولیوی درباره راهپیمایی اربعین گفت: غرب نمی خواهد مسلمانان را در حالتی که با هم در صلح و صفا و آرامش و امنیت هستند، نشان دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ریکاردو اولکوانگو که ریاست شبکه تلویزیونی نور درآمریکا راهم برعهده دارد ، با بیان اینکه هیچ رهبری مانند امام حسین(ع) نمی تواند با اصالت بخشیدن به هویت مردم آنها را کنار هم جمع کند گفت: باید مردم آمریکای لاتین را متوجه این اتفاق و واقعه بزرگ بکنیم.

وی با بیان اینکه رسانه های غربی تصویری از مسلمانان نشان می دهند که گویا همه مسلمانان خشونت طلب و تروریسم هستند افزود: در راهپیمایی اربعین، نخستین چیزی که به ذهن انسان می رسد، آرامشی، راحتی و امنیتی است که وجود دارد و همه زائران با همین حس و حال راحتی به این سفر می آیند اما این آرامش، صلح و امنیت درعمده رسانه های دنیا منعکس نمی شود چرا که آنها نمی خواهند چهره ای که خودشان از مسلمانان نشان داده اند خدشه دار شود.

امسال با حمایت سازمان هنری رسانه‌ای اوج، برخی حاضران بین‌المللی و همچنین غیرمسلمان پیاده‌روی اربعین حسینی به دعوت کمپین «حسین عشق بین‌المللی» (Hussain the International Love) به این راهپیمایی آمدند که رئیس شبکه نور هم از آن جمله بود.

همچنین بخوانید

نهضت حسینی، عامل شخصیت یافتن. جامعه اسلامی

نویسنده سرشناس انگلیسی در پیاده‌روی اربعین


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


یک شنبه 21 آبان 1396 - 10:1:9