شکنجه وحشیانه شاهزادگان و وزیران سعودی

جمعه 19 آبان 1396 - 11:21:55
شکنجه وحشیانه شاهزادگان و وزیران سعودی

تهران- الکوثر: منابع غربی گزارش دادند که مقامات عربستان سعودی شاهزادگان و وزیران کنونی و پیشین سعودی را به‌شدت مورد شکنجه قرار داده‌اند‌.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «دیوید هرست» نویسنده معروف انگلیسی فاش کرد که برخی از شاهزادگان وزیران کنونی و پیشین سعودی که در بازداشت خانگی به‌سر می‌برند‌، به‌شدت مورد شکنجه و اهانت قرار گرفته‌اند.

پایگاه خبری «میدل ایست آی» به نقل از منابعی در دستگاه قضایی عربستان سعودی گزارش داد که موج سرکوب ها و بازداشت‌ها که هر روز به دامنه آن افزوده می‌شود‌، بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌شود‌.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، بیش از ۵۰۰ نفر از شخصیت‌های‌ برجسته و شاهزادگان سعودی بازداشت شده و شمار بازداشتی ها در حال افزایش است.

به گفته دیوید هرست، با برخی از بازداشت‌شدگان‌ به‌صورت‌ وحشیانه رفتار شده است و آن‌ها‌ برای افشای جزئیات دارایی و حساب‌های‌ بانکی خود بازجویی و مورد شکنجه قرار گرفته اند که در نتیجه برخی از آن‌ها‌ حتی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بر اساس این گزارش، شاهزادگان و وزیران و شخصیت‌های‌ سعودی از ناحیه صورت مورد ضرب و جرح قرار نگرفته اند تا آثار آن آشکار نشود.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


جمعه 19 آبان 1396 - 11:6:41