افشای رشوه میلیاردی بن‌سلمان به ترامپ

دو شنبه 15 آبان 1396 - 21:32:11
افشای رشوه میلیاردی بن‌سلمان به ترامپ

تهران- الکوثر: ابعاد جدیدی از رشوه‌های میلیاردی ولیعهد عربستان سعودی به رئیس‌جمهور‌ آمریکا فاش شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، افشاگر خبرهای دربار پادشاه عربستان در جدیدترین افشاگری خود فاش کرد که زمانی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور‌ آمریکا، به ریاض سفر کرده بود، محمد بن‌سلمان‌، ولیعهد عربستان سعودی، یک میلیارد دلار به وی رشوه داده است.

افشاگر خبرهای پشت پرده خاندان آل‌سعود که در شبکه اجتماعی توییتر با نام مستعار «مجتهد» به افشاگری می پردازد فاش کرد که ماه مه سال 2017 زمانی که ترامپ در ریاض بود، یک کشتی لوکس تشریفاتی در بندر جده توقف کرد. ماهیت این کشتی و اینکه متعلق به چه کسی است پنهان ماند و نیروهای امنیتی دور تا دور آن را فراگرفته بودند و تدابیر امنیتی شدید اتخاذشده‌ بود. به مقامات و مسئولان معمومی بندر جده اجازه ندادند درباره این قایق به اطلاعاتی دست یابند و فقط به افراد اندکی اجازه داده شد که به قایق نزدیک شوند که حامل انواع بسته و چمدان بودند که در آن یک میلیارد دلار به‌صورت‌ نقد وجود داشت.

به گفته افشاگر خبرهای محرمانه آل‌سعود، پس از انتقال محموله ها به داخل قایق، حرکت کرد و طول مدت توقف آن در بندر جده بیش از چند ساعت نبود. مقصد حرکت این کشتی مانند مبدا حرکت آن نیز پنهان و محرمانه ماند. پس از آن، از یکی از واحدهای نزدیک به محمد بن‌سلمان‌ ولیعهد عربستان، گزارشی به ما رسید مبنی بر اینکه یک میلیارد دلار نقد از سوی شخص محمد بن‌سلمان‌ بود و قایق لوکس نیز متعلق به گروه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور‌ آمریکا بود.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 15 آبان 1396 - 21:31:42