آمریکایی‌ها از ناراحتی خود درباره قدرت موشکی ایران بمیرند

سه شنبه 9 آبان 1396 - 21:49:17
آمریکایی‌ها از ناراحتی خود درباره قدرت موشکی ایران بمیرند

تهران- الکوثر: سردار مسعود جزایری با اشاره به اینکه جواب عصبانیت کلامی آمریکایی‌ها را در حوزه عمل داده خواهد شد تاکید کرد که آمریکایی‌ها از نگرانی و ناراحتی خود از توان بازدارندگی و کنشگرانه جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی بمیرند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرتیپ پاسدار «سید مسعود جزایری» در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی الکوثر درباره هجمه‌های آمریکا و دنباله‌های منطقه‌ای آن علیه توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه توانمندی موشکی ایران گفت: استکبار جهانی از مناطق قدرتی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در هراس است و به شکل های مختلف ترس خود را نشان و بروز می‌دهد.

حوزه نظامی و دفاعی از مناطق قدرتی ایران است

رئیس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: یکی از مناطق قدرتی جمهوری اسلامی ایران مربوط است به حوزه نظامی و دفاعی. ما در منطقه‌ای به‌سر می بریم که دشمنان شناخته‌ شده و نوع دشمنی ها کاملا شفاف است.

صراحتا به آمریکایی ها می‌گوییم که نگرانی‌های خود بمیرند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: صحبت های اخیر آمریکایی ها را من یادآوری می کنم که دو کشور ایران و کره شمالی را به صراحت به اقدام نظامی تهدید کردند. خوب، ببینید، زمانی که شما در چنین وضعیتی به سر می برید، آیا چاره ای جز ارتقاء قدرت دفاعی خود دارید؟ ما وظیفه داریم که از کشورمان، از میهن‌مان، از مردم‌مان و از منافع‌مان و از منافع همه مسلمانان دفاع کنیم. بنابراین، باید توان لازم را داشته باشیم.

وی افزود: به فضل الهی، و با اتکاء به منابع داخلی، ما در حال حاضر یک قدرت بازدارنده و کنشگرانه داریم و البته آمریکایی ها از این موضوع خیلی ناراحت هستند و احساس نگرانی می‌کنند. ما صراحتا به آمریکایی ها می گوییم که از این نگرانی ها بمیرید.

توان موشکی ایران توانی قابل اتکاء است

سردار جزایری در ادامه درباره توسعه توان جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی خاطرنشان کرد: طبیعتا و بدون تردید ما حوزه دفاعی خودمان را در عرصه های مختلف توسعه و گسترش می دهیم و یکی از این حوزه ها حوزه موشکی است. ما حوزه موشکی خیلی خوبی داریم و قابل اتکاء است و می تواند هر لحظه علیه دشمن مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: به نظر من آحاد مردم در مناطق مختلف جهان، این منطق را می پذیرند و ما مبتنی بر این منطق تلاش مستمر داریم که این حوزه [حوزه موشکی] را تقویت کنیم. خوشبختانه ما در کشور نخبگان خیلی زیادی داریم.

حوزه دفاعی و موشکی ایران تاثیرپذیر نیست

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ادامه درباره تهدیدها و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به علت توان موشکی و میزان تاثیرگذاری این تهدیدها نیز گفت: با توجه به اینکه صنعت و حوزه دفاعی ما بومی است، کسی نمی تواند بر آن تاثیر منفی بگذارد. تحریم ها و تهدیدها نه تنها ما را از راهی که می رویم، باز نمی دارد، بلکه انگیزه ای می‌شود که ما این راه را بیشتر توسعه دهیم و سرعت بیشتری بر آن بخشیم.

هدف دشمن، ایجاد دوقطبی در ایران است

رئیس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفتگوی خود با شبکه الکوثر درباره موضع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی درباره اظهارات و سخنان خصمانه مقامات آمریکایی و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران نیز تاکید کرد: اصل دشمنی آمریکایی ها و رژیم های سلطه، با جمهوری اسلامی ایران و نهادهای جمهوری اسلامی است و سپاه پاسداران یکی از این نهادهاست.

وی گفت: آن‌ها سعی می‌کنند با بزرگ نمایی دشمنی خود با سپاه، در واقع نوعی دو قطبی در کشور ما ایجاد کنند که این دو قطبی ها نیز در کشور ما شکل نمی گیرد. اخیرا نیز هجمه‌های خیلی گسترده ای علیه سپاه پاسداران به کار بردند که نتیجه آن نیز این شد که رویکرد مردمی فوق العاده ای به بسیج و سپاه صورت گرفت.

جواب عصبانیت‌های کلامی آمریکایی ها را در حوزه عمل خواهیم داد

سردار جزایری افزود: سپاه به عنوان یکی از دست های بلند انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی اتفاق های بزرگی را با کمک کشورها و مردم منطقه و رزمندگان منطقه و در سوریه با کمک مدافعین حرم شکل داد.

وی افزود: این اتفاقات بزرگ برای آمریکای هایی و صهیونیست‌ها بسیار ناگوار است. بدیهی است که آن‌ها از سپاه عصابی باشند و عصبانی تر شوند. ما فکر می کنیم که این عصبانیت برای آن‌ها خوب است و از نظر ما ارزشی ندارد و بی اعتبار است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: اگر لازم باشد، در وقت خود، ما جواب عصبانیت های کلامی آمریکایی ها را در حوزه عمل خواهیم داد.

توسعه روابط نظامی ایران با کشورهای منطقه به نفع منطقه است

سردار جزایری در ادامه درباره تحولات منطقه و روابط روابط نظامی ایران با کشورهای منطقه مانند عراق، سوریه و ترکیه در جهات مقابله با تروریسم نیز تاکید کرد: در شرایط امروز، ما فرصت خیلی خوبی پیدا کرده ایم که روابط خود را توسعه دهیم. این توسعه روابط را به نفع ایجاد آرامش بیشتر در منطقه، به نفع دفع دشمن و دفع تروریست‌ها و سربازان اجاره ای آمریکا می بینیم و البته ما این تلاش را بیش از گذشته و امروز، در آینده شاهد خواهیم بود.


برای عضویت در کانال تلگران الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید.


سه شنبه 9 آبان 1396 - 18:57:37