فیلم و عکس از حملات موشکی به مواضع تروریست‌ها در عراق و سوریه

سه شنبه 26 دی 1402 - 17:47:37

عکس و ویدئوهایی از حملات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و مواضع تروریست های دشمن ملت ایران در عراق و سوریه منتشر شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عکس و ویدئوهایی از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و مواضع تروریست های دشمن ملت ایران در عراق و سوریه در واکنش به حملات تروریستی اخیر آنان در برخی از شهرهای ایران منتشر شده است.

در همین ارتباط سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تشریح جزئیات حمله موشکی سپاه به مقر جاسوسی موساد گفت: 4 فروند موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان به مقصد گروه تکفیری در ادلب شلیک شد. 

سردار حاجی زاده در گفت و گوی تلفنی با سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: راس ساعت 12 شب همه کارها با موفقیت انجام و 4 فروند خیبرشکن از جنوب خوزستان به سمت مواضع گروه تکفیری در ادلب شلیک شد.

وی ادامه داد: از کرمانشاه 4 فروند و 7 فروند هم از آذربایجان شرقی به مقر رژیم صهیونیستی در منطقه کردستان عراق شلیک شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: 9 موشک دیگر هم گروه دوم تکفیری‌ها و داعش را مورد هدف قرار داده است. 

منابع رسانه ای کردی همچنین اعلام کردند که رئیس شرکت گارد و امنیتی فالکون به نام «بیشرو دیزییی» - پوشش موساد اسرائیلی، مسئول حفاظت از آنها در اربیل و مسئول پشتیبانی لجستیکی آنها - در نتیجه حمله وی کشته شده است. خانه ای که سحرگاه سه شنبه در اربیل هدف موشک های سپاه پاسداران قرار گرفت.

منابع خبری تایید کردند تاجر عراقی کرم میخائیل، متولد 1981 و مالک یک شرکت سهامی در سامسونگ، در نتیجه حملات ایران در خانه بیشرو دیزییی که در آنجا مهمان بود، کشته شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 26 دی 1402 - 17:11:23