کارشناس سوری: حمله رژیم صهیونیستی به رفح به بهانه نابودی حماس، محدود خواهد بود.

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 20:30:0
کارشناس سوری: حمله رژیم صهیونیستی به رفح به بهانه نابودی حماس، محدود خواهد بود.

غسان یوسف کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر با اشاره به ماجراجویی جدید صهیونیست ها در رفح اظهار کرد: اسرائیل بر این باور است که تونل های حماس از رفح می گذرد، و به بهانه نابودی حماس می خواهد این گذرگاه حیاتی را محاصره کند؛ اما این حملات، محکوم به شکست و محدود خواهد یود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، غسان یوسف کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر گفت: حمله اسرائیل به گذرگاه مرزی رفح محدود خواهد شد و کابینه نتانیاهو در حال طفره رفتن و وقت کشی است.

وی درباره ابعاد ماجراجویی جدید صهیونیست ها و حمله به گذرگاه رفح افزود: کابینه نتنیاهو همیشه طفره می رود و این بار هم به بهانه ها واهی می خواهد به هدف خود یعنی تصرف گذرگاه رفح دست یابد. زیرا این رژیم معتقد است که تونل های مقاومت در آنجاست و قاچاق سلاح از مصر به غزه، از این گذرگاه صورت می گیرد.

این تحلیلگر گفت: تصرف گذرگاه رفح و آرزوی فتح آن، هدفی است که از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وجود داشته است و ورود نظامیان اشغالگر به این گذرگاه به نوعی به قصد محاصره و سپس نابودی آن است. اسرائیلی ها بر این گمان هستند که مقاومت فلسطین در رفح یعنی در آخرین نقطه غزه حضور دارند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 18:13:52