دروغی به نام «توقف انتقال تسلیحات آمریکایی به اسرائیل»/ آمریکا شریک قتل‌عام فلسطینیان در غزه

جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 7:0:0
دروغی به نام «توقف انتقال تسلیحات آمریکایی به اسرائیل»/ آمریکا شریک قتل‌عام فلسطینیان در غزه

مدیر کل دفتر رسانه‌ای دولت در غزه گفت: ادعای آمریکا مبنی بر توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی دروغی بیش نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مدیر کل دفتر رسانه‌ای دولت در غزه اعلام کرد که دولت آمریکا شریک تمام طرح‌های رژیم صهیونیستی برای قتل‌عام در غزه است و ادعای آمریکا برای توقف عرضه سلاح به اشغالگران تنها نوشته‌ای روی کاغذ است.

اسماعیل ثوابته مدیر کل دفتر رسانه‌ای دولت در غزه در گفتگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: «ما همواره اعلام کرده‌ایم که دولت و رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای گمراه کردن کشورهای جهان هستند. آنها همیشه سعی می کنند شایعاتی را منتشر کنند تا کارهای خود را به دروغ مطابق با قوانین بین المللی جلوه دهند.»

وی افزود: «ما از زمان آغاز جنگ نسل‌کشی همه جانبه ارتش رژیم اشغالگر در غزه با صراحت اعلام کرده ایم که همکاری ایالات متحده با رژیم اشغالگر ادامه دارد و تسلیحات مختلفی را در اختیار اشغالگران صهیونیست برای کشتار فلسطینیان قرار می دهد.»

اسماعیل ثوابته گفت: هزار بمب و موشک به کارگرفته شده در ۵ ماه اول جنگ از سوی دولت آمریکا در اختیار اشغالگران قرار گرفت تا کل مناطق مسکونی را از بین ببرد.

مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه تصریح کرد: «دولت آمریکا در این نسل‌کشی دست دارد و بایدن یک جنایتکار جنگی و دستش به خون مردم فلسطین، بیش از 14هزار کودک، نزدیک به 10هزار زن و بیش از 34هزار شهید، آلوده است.

وی تاکید کرد: آنچه دولت آمریکا در خصوص توقف ارسال سلاح به رژیم اشغالگر اعلام کرد، فقط نوشته‌ای روی کاغذ است اما در عمل و به صورت پنهانی هزاران بمب در اختیار اشغالگران اسرائیلی قرار خواهد داد، همانطور که دو روز است گزارش‌هایی مبنی بر ارسال هزاران بمب و موشک به دست ما رسیده است.

ثوابته با طرح این سوال که چرا واشنگتن برای رژیم صهیونیستی تسلیحات نفرستند؟ خاطرنشان کرد: «اسرائیل اصالتاً یک پروژه آمریکایی در این منطقه است و ایجاد شده تا بتواند نقش خود را در خاورمیانه به گونه‌ای که مد نظر آمریکاست، ایفا کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 18:23:37