شبکه المیادین: راهپیمایی امسال باشکوه تر از سال های قبل

جمعه 18 خرداد 1397 - 16:57:25
شبکه المیادین: راهپیمایی امسال باشکوه تر از سال های قبل

تهران - الکوثر: شبکه المیادین با پخش تصاویر زنده از راهپیمایی در تهران عنوان کرد همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پیش بینی کرده بودند راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه تر از سال های قبل در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه تلویزیونی المیادین به پخش مستقیم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و بغداد پرداخت.
مجری این شبکه گفت: روز قدس روزی بین المللی است که به شهر قدس اختصاص یافته است و هر ساله شاهد راهپیمایی و تظاهرات ضد اسرائیلی است.
کشورهای عربی و اسلامی روز جهانی قدس را با برپایی راهپیمایی به ویژه در شهرهای بزرگ و بخصوص در ایران که نخستین کشوری بود که این روز را پیشنهاد داد گرامی می دارند. در مورد ایران مناسب است که به آخرین سخنرانی (آیت الله) سید علی خامنه ای رهبر انقلاب ایران در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کنم که در آن تاکید کرد کشورش در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده است و از کشورهای محور مقاومت مثل سوریه حمایت می کند. ايشان مشارکت در روز جهانی قدس امسال را با شکوه تر از هر سال عنوان کرد و این همان چیزی است که در تصاویر مشاهده می شود. (آیت الله) خامنه ای همچنین در پایان سخنرانی خود به زبان عربی سخن گفت و در آن روز قدس را روز مهمی توصیف کرد که راهی برای دفاع از ملت مقاوم و مبارز فلسطین است.


برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


جمعه 18 خرداد 1397 - 16:57:13