در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

رسانه عبری: حزب‌الله توانمند است

شنبه 7 مهر 1403 - 12:41:40

روزنامه صهیونیستی نوشت : حزب‌الله تاکنون تنها از ۱۰ درصد توان خود استفاده کرده است.

ویژه ‌- الکوثر:  روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با وجود ادعای شماری از مقامات اسرائیلی مبنی بر نابودسازی ۵۰ درصد از توان موشکی حزب الله و انجام ترورهای موفق در هفته گذشته، تاکید کرد: حزب الله همچنان قادر است صدمات زیادی به اسرائیل وارد کند.
یدیعوت آحارونوت افزود: حزب‌الله در سال ۲۰۰۶ میلادی فراتر از حیفا را تهدید می‌کرد و اکنون می‌تواند فراتر از تل‌آویو را مورد هدف قرار دهد.
این روزنامه صهیونیست تاکید کرد: ضرباتی که حزب‌الله اخیرا در زمینه ترورها و حمله به اهداف حیاتی دریافت کرد به معنای از دست دادن توانایی این گروه در تحمیل دردهای بزرگ به «اسرائیل» نیست و حزب‌الله تاکنون بنا به ملاحظات خاص خود تنها از ۱۰ درصد توان خود استفاده کرده است.
یدیعوت آحارونوت با بیان اینکه هنوز برای شادی و خوشحالی زود است، تصریح کرد: وضعیت همچنان پیچیده و ملتهب است و برخی دستاوردهای بزرگ نمی‌تواند یک سال ناکامی و بحران بی‌اعتمادی را از بین ببرد.
این روزنامه  بااشاره به اینکه ارتش اسرائیل در صورت شروع حمله زمینی به لبنان در تله مرگ حزب الله گرفتار می شود، نوشت: علیرغم انتقال نیروهای آماده و ذخیره ارتش اسرائیل به مرزهای شمالی از جمله لشکر 98، آمادگی فوری برای ورود زمینی به لبنان وجود ندارد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 7 مهر 1403 - 12:41:35