طرح ویژه پلیس برای ایام اربعین

یک شنبه 30 مهر 1396 - 18:29:55
طرح ویژه پلیس برای ایام اربعین

تهران- الکوثر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت :طرح ویژه پلیس در ایام اربعین 8 آبان‌ آغاز می‌شود و تا 25 همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار تقی مهری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ایران افزود: البته از تاریخ 10 الی 25 ابان عبورکامیون هاوسایل ترانزیتی به استثنای خودروهای مواد سوختی و فاسدشدنی در مسیرهای منتهی به مرز ایران عراق ممنوع خواهد بود.
وی تصریح کرد: از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی برای طرح ویژه اربعین برگزار شده و هماهنگی‌های لازم در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.
رییس پلیس راهور با بیان اینکه مأموران پلیس در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه در آماده باش هستند، گفت: برابر هماهنگی‌های انجام شده یکسری ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها برای برخی از خودروها نیز اعمال خواهد شد.
وی افزود: همه عملیات‌های عمرانی نیز در محورهای استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی ممنوع خواهد بود و پیشنهاد می‌کنیم شرکت‌های مربوطه و فعال در حوزه حمل و نقل نیز برای صدور بارنامه برای این خودروها طی این مدت پرهیز کنند.
سردار مهری همچنین به ضرورت اختصاص پارکینگ خودروهای مناسب برای زائران نیز تاکید کرد و گفت: همه شرکت‌ها و دستگاه‌های فعال و همکار پلیس در این طرح باید با واحدهای پلیس ارتباط داشته باشند.

خبرها و مطالب مفید اربعین را  در این صفحه  دنبال کنید 


یک شنبه 30 مهر 1396 - 18:29:29