حق بیمه زائران اربعین، هر فرد: ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان

جمعه 28 مهر 1396 - 13:38:15
حق بیمه زائران اربعین، هر فرد: ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان

تهران- الکوثر: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اعلام کرد: در سال جاری برای بیمه زائرین اربعین، شرکت بیمه ایران انتخاب و برای هر نفر مبلغ ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان حق بیمه دریافت می شود. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود:  ۲ میلیون تومان برای درمان سرپایی، ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت غرامت فوت ناشی از اقدامات تروریستی، ۳۰ میلیون تومان غرامت فوت به هر دلیل، غرامت نقص عضو نیز تا ۲۰۰ میلیون تومان، هزینه درمان در بیمارستان های عراق نیز تا ۲۵ میلیون تومان 
پرداخت می شود.

سردار محمدحسین ذوالفقاری تصریح کرد:  بیمه زائرین اربعین از ۱۵ محرم تا آخر صفر اعتبار دارد و تا ۲۰ کیلومتری مرزهای داخلی نیز از آن می توان استفاده کرد.

همچنین  مدیر عامل بانک شهر از ارایه خدمات بانکی و دریافت دینار از طریق باجه های این بانک ،بدون کارمزد  در ٤ پایانه مرزی کشور در ایام اربعین خبر داد.


وی گفت: برنامه ريزي براي نصب خودپردازهای ثابت و سیار و استقرار پیشخوان‌های شهرنت در مرزهای خسروي، مهران، شلمچه و چزابه ،  افزایش خدمت رسانی در ارایه خدمات بانکی در ٣ استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان و  تبدیل ارز زائران حسینی بدون کارمزد از اقدامات این بانک برای زائران اربعین حسینی است .

درهمین حال  در حالی که مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری پاسخگوی وضعیت نابسامان پروازهای اربعین نیستند ، یک عضو کمیسیون عمران از جهش قیمت پرواز عتبات عالیات به ۳ میلیون تومان خبر داده است.

مطالب مفید برای زائران اربعین را اینجا بخوانید .


جمعه 28 مهر 1396 - 13:34:37