نشست رئیسان ستاد کل نیروهای مسلح ایران وسوریه در دمشق

چهار شنبه 26 مهر 1396 - 14:29:14
نشست رئیسان ستاد کل نیروهای مسلح ایران وسوریه در دمشق

دمشق- الکوثر: رئیسان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سوریه بر علاقه تهران و دمشق برای گسترش همکاریهای ارتش های دو کشور تاکید کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرلشکر محمد باقری و سپهبد علی ایوب در اولین دور مذاکرات خود در دمشق که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شماری از مقامات ارشد نظامی دو کشور برگزار شد، گسترش همکاری های دوجانبه نظامی را خواستار شدند.

دو طرف همچنین باابراز خرسندی از دستاوردهای ناشی از همکاری و هماهنگی دو  کشور در مسیر مبارزه علیه تروریسم ، برعلاقه خود برای گشایش زمینه های جدیدی برای توسعه همکاریهای ارتشهای دو کشور بطوری که در خدمت به منافع مشترک ایران و سوریه قرار گیرد، تاکید کردند.
رئیسان ستاد کل نیروهای مسلح ایران وسوریه همچنین بر ضرورت ادامه مبارزه علیه تروریسم و رویارویی با چالشهای فراروی مقاومت تاکید کردند.
سرلشکر محمد باقری که به دعوت علی ایوب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش سوریه در دمشق بسر می برند ، علاوه بر دیدار با همتایب سوری خود ، با حضور در بنای یادبود سرباز گمنام نسیت به شهیدانی که در مسیر دفاع از مقدسات  و خاک سوریه در جریان جنگ نیابتی تروریستها علیه سوریه جانفشانی کردند، ادای احترام کرد.
همچنین مراسم استقبال رسمی نظامی در مقر وزارت دفاع سوریه از سرلشکر محمد باقری و هیات همراه برگزار شد؛ این مراسم با حضور سپهبد علی  ایوب ردیس ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش سوریه و شماری از فرماندهان ارتش نیروهای مسلح سوریه برگزار شد.


چهار شنبه 26 مهر 1396 - 14:29:8