بیانیه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی علیه صهیونیست‌ها‌

چهار شنبه 26 مهر 1396 - 10:41:50
بیانیه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی علیه صهیونیست‌ها‌

رام الله- الکوثرـ اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی اقدام صهیونیست‌ها‌ را در حمله به دفاتر رسانه‌های فلسطینی محکوم و تأکید‌ کرد که این تجاوزگری‌های‌ صهیونیست‌ها‌ محکوم به شکست است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،‌ اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در فلسطین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را به دفاتر شبکه‌ها‌ تلویزیونی و شرکت‌های‌ رسانه‌ای در کرانه باختری محکوم کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به دفاتر رسانه‌ها و شبکه‌های‌ تلویزیونی در کرانه باختری حمله کرده و آن‌ها‌ را بسته و برخی از کارکنان آن‌ها‌ را نیز بازداشت کردند.

این اتحادیه با صدرو بیانیه‌ای اعلام کرد اقدام برای بستن دفاتر رسانه‌ها و تلویزیون ها در شهرهای الخلیل، رام الله، نابلس و بیت لحم چپاولگری و جنگ علیه رسانه‌های فلسطینی به‌ویژه رسانه‌های عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی مانند فلسطین الیوم، القدس، الاقصی و المنار و دفاتر برخی رسانه‌های عربی و بین‌المللی‌ به‌شمار‌ می‌رود‌.

در این بیانیه تأکید‌ شده است که نظامیان اشغالگر به دفاتر ۸ شرکت خدمات رسانه‌ای فلسطین حمله کرده و تجهیزات آن‌ها‌ چون رایانه ها و آرشیو به ارزش هزاران دلار را مصادره کرده‌اند‌.

در این بیانیه تأکید‌ شده است که رژیم اشغالگر درصدد خاموش کردن هر صدای ملی و آزاد است که درصدد بیان حقایق و افشا کردن جنایت‌های‌ آن باشد. اسرائيل پیش از این چنین سیاستی را آزموده است اما در خاموش کردن صدای رسانه‌های فلسطینی شکست خورده است.


چهار شنبه 26 مهر 1396 - 10:41:34