فراخوان تظاهرات گسترده در عربستان

سه شنبه 14 شهریور 1396 - 12:38:32
فراخوان تظاهرات گسترده در عربستان

تهران- الکوثر: یکی از مخالفان رژیم حاکم عربستان سعودی مردم این کشور را به برگزاری تظاهرات و تجمع های گسترده علیه خاندان آل سعود فراخواند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «غانم الدوسری»، فعال سیاسی و از مخالفان رژیم آل سعود در شبکه اجتماعی مردم این کشور را به برگزاری تظاهرات و تجمع‌های گسترده در همه مناطق عربستان دعوت کرد.
وی از مردم عربستان خواست روز 15 سپتامبر کنونی (جمعه 24 شهریور)  علیه سیاست‌های رژیم حاکم تظاهرات گسترده‌ای برگزار کنند.
فعال سیاسی عربستانی و افشاگر خبرهای پشت‌پرده آل سعود که در شبکه‌های اجتماعی با نام مستعار «مجتهد» به افشاگری از دربار عربستان سعودی می‌پردازد نیز از این فراخوان اعلام حمایت کرد و از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواست به این درخواست پاسخ دهند و علیه سیاست‌های حاکمیت عربستان تظاهرات کنند.
غانم الدوسری به مخالفان عربستانی توصیه کرده است که در مخالفت‌های خود سیاست‌ها و برنامه‌های متفاوتی از برنامه‌های پیشین خود در پیش گیرند.
وی افزوده است: در گذشته، برگزاری تجمع در یک منطقه اشتباه بود؛ از این رو، لازم است اکنون برای غافلگیر کردن حاکمیت در همه مناطق عربستان تجمع ها و تظاهراتی برگزار شود تا کنترل امور از دست دستگاه های امنیتی خارج شود و آنها نتوانند معترضان را بازداشت کنند.
الدوسی که از مخالفان آل سعود است و در لندن اقامت دارد چند روز پیش از سوی یکی از دیپلمات های سفارت عربستان سعودی در لندن تهدید به قتل شد.


سه شنبه 14 شهریور 1396 - 12:26:45