قدردانی مرجعیت عراق از نیروهای عراقی

جمعه 10 شهریور 1396 - 17:31:0
قدردانی مرجعیت عراق از نیروهای عراقی

بغداد- الکوثر: قدردانی نماینده آیت الله سیستانی از مجاهدت‌های نیروهای عراقی در مبارزه با تروریست‌ها.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مرجعیت دینی عرق از پیروزی ها و هماهنگی‌ها بسیار خوب نیروهای عراقی در عملیات علیه عناصر گروه تکفیری- صهیونیستی داعش قدردانی کرد و خواستار رفع موانع موجود در راه بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان شد.

«احمد الصافی»، نماینده آیت الله سیستانی، در کربلای معلی، در خطبه های نماز جمعه امروز که در صحن مطهر حسینی برگزار شد پیروزی‌های بزرگ و سریع را به نیروهای عراق تبریک گفت و تاکید کرد که این پیروزی‌های نقطه قوت در خلاص شدن از دست گروه‌های تروریستی و عناصر داعش به‌شمار می‌رود.

وی افزود: «هماهنگی بسیار خوبی در بین نیروهای مبارز وجود دارد که در روند عملیات [آزادسازی مناطق] تاثیر آشکاری داشت. آن‌ها بر اساس نابود کردن تروریست‌ها و پاکسازی همه مناطق از لوث وجودشان در این عملیات حضور داشتند و تنها فکر و ذکرشان نیز همین بود. دیدیم که آن‌ها چگونه روانه جبهه های نبردهای سخت بودند. آن‌ها در شجاعت و شهامت؛ و همت و غیرت در حال رقابت با یکدیگر بودند. به راستی آن‌ها مایه فخر و مباهات هستند و یاد و خاطره آنهایی که خون‌شان ریخته شد همیشه در خاطره ها و قلب ها باقی خواهد ماند و گواهی راستین بر مردانگی‌های این مردان خواهد بود.»

در ادامه وی از مردم عراق که نیروهای نظامی را در جنگ علیه تروریست‌ها کمک و یاری کردند قدردانی کرد و از مقامات این کشور خواست موانع و مشکلات موجود را که در سر راه بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه شان وجود دارد، رفع کنند و زمینه بازگشت آن‌ها را فراهم کنند.

 

 


جمعه 10 شهریور 1396 - 17:30:46