پرده دیگری از همکاری صهیونیست‌ها، امارات و حفتر

دو شنبه 16 مرداد 1396 - 10:58:23
پرده دیگری از همکاری صهیونیست‌ها، امارات و حفتر

تهران- الکوثر: منابع خبری از ادامه همکاری رژیم صهیونیستی با ژنرال لیبیایی با هماهنگی و میانجیگری امارات عربی متحده خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، منابع صهیونیستی گزارش دادند تل‌آویو با میانجیگری امارات عربی متحده و به درخواست ژنرال حفتر، پایگاه‌های داعش را در لیبی هدف حمله قرار داده است.

این منابع اعلام کردند رژیم صهیونیستی در قبال امضای قراردادهای نفتی و نظامی با لیبی حمله به پایگاه های داعش را پذیرفته است.

پایگاه خبری «میدل ایست آی» انگلیس نیز در این خصوص گزارش داد رژیم صهیونیستی با هماهنگی امارات به این درخواست ژنرال حفتر پاسخ داده است، به شرطی که وی قرادادهای نفتی و نظامی با این رژیم امضاء کند.

به نوشته این پایگاه، 25 ماه آگوست سال 2015 حفتر در سفر به کشور عمان به طور محرمانه با برخی از مسئولان امنیتی صهیونیستی دیدار کرد و پس از آن هواپیماهای اسرائیل شهر سرت لیبی را هدف حملات هوایی قرار دادند.

پایگاه خبری «دبکا» که به مراکز امنیتی رژیم صهیونیستی نزدیک است، پیشتر در این‌باره اعلام کرده بود ژنرال حفتر طی دیدارهایش در سال 2015 میلادی با تل‌اویو هماهنگی‌ یک عملیات بزرگ نظامی در خاک لیبی را انجام داده است.

 

 


دو شنبه 16 مرداد 1396 - 10:58:12