رویدادهای سرزمین های اشغالی؛

یورش مجدد نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی

شنبه 7 مرداد 1396 - 16:17:2
یورش مجدد نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی

یورش نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به افرادی که در داخل مسجد الاقصی حضور داشتند ده‌ها مصدوم برجای گذاشت.

مهمترین اخبار و جدیدترین رویدادها ساعات گذشته در سرزمین های اشغالی به شرح ذیل است.

زخمی شدن جوانان فلسطینی از جمله یک خبرنگار در نابلس

تلویزیون الاخباریه در خبری اعلام کرد: چهار جوان فلسطینی از جمله یک خبرنگار در درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در ورودی حواره جنوب نابلس زخمی شدند.

درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با نمازگزاران در قدس اشغالی

نیروهای نظامیان رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه امروز در قدس اشغالی با فلسطینیان درگیر شدند.

به گزارش رویترز، پس از نماز جمعه امروز در قدس که پس از دو هفته تنش میان اسرائیلی ها و فلسطینیان برگزار شد، نیروهای بیشتری از پلیس اسرائیل مجهز به تجهیزات ضد شورش و سوار بر اسب مستقر بودند.

نیروهای پلیس اسرائیل برای متفرق کردن تظاهرکنندگان فلسطینی که به سمت آنها بطری پرتاب می کردند، نارنجک های بی حس کننده انداختند.

گزارش ها حاکی است شماری زیادی از تظاهرکنندگان فلسطینی در این درگیری ها زخمی شدند.

درگیری شدید نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی

تلویزیون العالم در خبری از درگیری شدید نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در شرق جبالیا شمال نوار غزه خبر داد.

زخمی شدن چهار شهروند فلسطینی در الخلیل

تلویزیون الاخباریه در خبری اعلام کرد: بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیست با گلوله های جنگی به سمت تظاهرکنندگان فلسطینی در شهر الخلیل چهار شهروند فلسطینی زخمی شدند.

آغاز درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی

تلویزیون الجزیره در خبری از آغاز درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین بیت ایل خبر داد.

سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان در جنوب نابلس

تلویزیون الجزیره در خبری اعلام کرد : رژیم اشغالگر قدس تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی را که در حمایت از مسجد الاقصی در جنوب نابلس برگزار کردند سرکوب کرد.

شهاد یک جوان فلسطینی بدست نظامیان صهیونیست

تلویزیون الاخباریه اعلام کرد: یک جوان فلسطینی با گلوله های نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب بیت لحم به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست مدعی شدند این جوان می خواست عملیاتی با سلاح سرد ضد اسرائیلی ها به اجرا دراورد.

ممانعت از ورود شهروندان فلسطینی به باب الاسباط

تلویزیونی الاتجاه اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر قدس مانع از رسیدن شهروندان فلسطینی به باب الاسباط می شوند.

درگیری در قلندیا

تلویزیونی العربیه اعلام کرد: نظامیان اشغالگر اسرائیلی و نمازگزاران فلسطینی اطراف مسجد الاقصی و نزدیک مرکز ایست بازرسی قلندیا درگیر شده اند.

درگیری ها در بیت لحم

تلویزیونی المنار در خبری اعلام کرد : هلال احمر فلسطین از ده مورد خفگی با استشاق از اشک آور و زخمی شدن یک جوان فلسطینی با گلوله جنگی در درگیریهای بیت لحم خبر داد

درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر

تلویزیون العالم در خبری به نقل از جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم اشغالگر در قبه راحیل در بین لحم یک فلسطینی با گلوله جنگی این رژیم زخمی شد . به چندین تن دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور حالت خفگی دست داده است.

العالم همچنین اعلام کرد : پس از آغاز تظاهرات مردم فلسطینی در حمایت از مسجد الاقصی در شهر الخلیل درگیری بین شهروندان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه باب الزاویه این شهر در جریان است.

اقامه نماز در مسجد الاقصی

تلویزیون العربیه در خبری اعلام کرد: بیش از ده هزار نمازگزار فلسطینی نماز جمعه را داخل مسجد الاقصی اقامه کردند.

تجمع فلسطینیان در ورودی های بخش قدیمی قدس

تلویزیون المیادین در خبری اعلام کرد: فلسطینیان در برابر ورودیهای بخش قدیمی قدس و محوطه مسجد الاقصی تجمع کرده اند. این در حالی است که نظامیان اشغالگر اسرائیلی مانع ورود آنان به مسجد الاقصی می شوند

ممانعت از برپایی نماز جمعه

تلویزیونی المیادین در خبری اعلام کرد: نظامیان اشغالگر اسرائیلی با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی مانع برپایی نماز جمعه فلسطینیان در مسجد الاقصی شده اند.

توقیف اتوبوس ها در مسیر مسجد الاقصی

تلویزیونی العربیه به نقل از تلویزیون فلسطین اعلام کرد نظامیان اشغالگر اتوبوسهایی را که در مسیر مسجد الاقصی بودند توقیف کردند.

جلوگیری از ورود فلسطینیان کمتراز پنجاه سال

تلویزیونی المنار اعلام کرد: پلیس رژیم صهیونیستی از ورود افراد کمتر از پنجاه سال به بخش قدیمی قدس اشغالی و مسجد الاقصی برای شرکت در نماز جمعه جلوگیری می کند.

حکم تخریب

شبکه تلویزیونی المنار در خبری اعلام کرد: رژیم صهیونیستی حکم تخریب خانه شهید عمر العبد عامل عملیات حلمیش را در کرانه اشغالی باختری رود اردن به خانواده وی ابلاغ کرد.

گفتنی است در این عملیات ضد صهیونیستی سه صهیونیست به هلاکت رسیدند.

بازداشت هفت فلسطینی

شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: نظامیان صهیونیست هفت فلسطینی را در کرانه اشغالی رود اردن بازداشت کردند.

رژیم اشغالگر قدس خیابانهای اطراف مسجد الاقصی را بست

تلویزیون الجزیره عربی اعلام کرد: رژیم اشغالگر قدس به بستن خیابانها و ایجاد موانع در اطراف مسجد الاقصی و مناطق مختلف شهر قدس اقدام کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ورود مردان فلسطینی کمتر از 50 سال به مسجد الاقصی جلوگیری می کند

به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس ، پلیس اسرائیل اعلام کرد از ورود نمازگزاران مرد فلسطینی کمتر از 50 سال به صحن مسجد الاقصی برای شرکت در نماز جمعه جلوگیری می کند.

شهادت یک فلسطینی در شرق قدس

یک فلسطینی که در درگیری های سه روز پیش با نظامیان صهیونیست در شهرک حزما در شرق قدس به شدت زخمی شده بود ، به شهادت رسید .

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد محمد فتحی کنعان جوان 26 ساله که در درگیری با نظامیان صهیونیست در شهرک حزما زخمی شده بود ، بر اثر شدت جراحات دیشب در بیمارستانی در شهر رام الله جان باخت .

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته با یورش به تظاهرکنندگان فلسطینی در منطقه حزما و تیراندازی به طرف آنان یک فلسطینی را از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و به شدت زخمی کرده بود.

به گزارش خبرگزاری آناتولی از قدس ، در همین حال جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد در حملات دیشب نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در صحن مسجد الاقصی و اطراف شهر قدس دست کم 113 نفر زخمی شدند .

نظامیان اشغالگر صهیونیست، دهها فلسطینی را بازداشت کردند

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد، یورش نظامیان اشغالگر به افرادی که در داخل مسجد الاقصی حضور داشتند دهها مصدوم برجای گذاشت.

همچنین نظامیان اشغالگر، دهها فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست با هدف اخراج افرادی که در داخل مسجد الاقصی حضور داشتند به این مکان یورش بردند. تعدادی از افراد را بازداشت و برق مصلای قَبُلی(نام مکانی در مسجد الاقصی) را قطع کردند.

225 فلسطینی در کرانه باختری مجروح شدند

شبکه تلویزیونی العالم به نقل از هلال احمر فلسطین اعلام کرد، بر اثر درگیری های امروز با نظامیان اشغالگر در کرانه باختری، 225 فلسطینی مجروح شدند.

منبع : iribnews


شنبه 7 مرداد 1396 - 10:55:33

عکسهای بیشتر :

دسته بندی :