درباره اقدامات صهیونیستها در مسجدالاقصی:

هماهنگی صهیونیست‌ها با سعودی‌ها

پنج شنبه 29 تیر 1396 - 13:40:7
هماهنگی صهیونیست‌ها با سعودی‌ها

تهران- الکوثر: منابع خبری اعلام کردند که عربستان سعودی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است با اقدامات آن در مسجدالأقصی و جلوگیری از ورود نمازگزاران به این مسجد موافق است.

یک پایگاه اینترنتی وابسته به عربستان سعودی به نقل از یکی از مسئولان این کشور اعلام کرد ریاض به اسرائیل اعلام کرده است که با اقدام آن در نصب درهای الکترونیکی (گیت‌های امنیتی) در ورودی‌های مسجدالاقصی موافق است و علت آن نیز این است که نصب چنین دستگاه‌های در اماکن مقدسی امری عادی است.

روزنامه القدس العربی در سرمقاله خود نوشت: منابع رسمی سعودی مطالب این پایگاه اینترنتی سعودی را تکذیب نکردند، درست بودن این امر را نشان می‌دهد.

«گلعاد اردان»، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی، این خبر را تایید کرد، اما دامنه آن را به فراتر از عربستان توسعه داد و گفت در زمینه نصب گیت‌های الکترونیکی، اسرائیل با برخی از کشورهای عربی هماهنگ کرده است، اما رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که منظور این مقام صهیونیست فقط عربستان سعودی است نه کشور دیگری. تصمیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نیز که از سعودی‌ها خواست برای اطلاع از اوضاع به مسجدالاقصی سفر کنند، قابل درک است.

منبع: روزنامه القدس العربی

 


پنج شنبه 29 تیر 1396 - 13:39:52