وقتی مقام اماراتی مدافع سرسخت صهیونیست‌هاست!

چهار شنبه 28 تیر 1396 - 11:34:23
وقتی مقام اماراتی مدافع سرسخت صهیونیست‌هاست!

تهران- الکوثر: مقام اماراتی که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی به فردی مضحک و سخیف معروف است، به‌نمایندگی از رژیم صهیونیستی، مردم غزه را به اقدام علیه حماس وگردان‌های قسام فراخواند.

شبکه تلویزیونی «اسکای نیوز عربی» به نقل از ضاحی خلفان، رئیس پلیس پیشین دوبی، اعلام کرد: «امارات متحده عربی آماده حمایت و پشتیبانی از ساکنان غزه است، به شرطی که آنها جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و رهبران آن را از نوار غزه اخراج کنند. در آن صورت است که ساکنان غزه از چنگال تروریسم رها خواهند شد و آینده شرافتمندی برای خود خواهند ساخت.»

رژیم صهیونیستی با استقبال گرم از این پیشنهاد مقام اماراتی در صفحه توییتر منسوب به «اسرائیل به عربی» با اشاره به خلفان نوشت: «آیا آن‌ها صدای او را شنیدند؟»

این مقام اماراتی در سخنانی بی‌شرمانه و مذبوحانه خطاب به ساکنان غزه مدعی شد: «جنگ برای شما صلح نمی‌آورد. سلاح شما سبب حمایت شما در برابر زرادخانه پیشرفته اسرائیل که مورد حمایت کشورهای بزرگ است، نخواهد شد. به ندای عقل و خرد گوش کنید. مقاومت سودبخش نخواهد بود. صلح را امتحان کنید. مذاکره برای شما بهتر است و تندروها را اخراج کنید. وارد مذاکره مستقیم با دولت اسرائیل شوید که با جدیت تمام برای زندگی در سایه صلح دائمی با فلسطینی‌های معتدل مانند محمود عباس و محمد دحلان تلاش می کند. این دو نفر، در برقراری صلح، نقش مهمی خواهند داشت.»

این مقام اماراتی در ادامه خطاب به ساکنان غزه گفت: «حماس و قسام را که با موشکل های بی‌فایده‌ که برای شما جز ویرانی به بار نیاورده است، از غزه اخراج کنید.»

پیشتر نیز سفیر عربستان سعودی در الجزایر گروه مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را گروهی تروریستی توصیف کرده بود که با واکنش تند مردم و احزاب الجزایر مواجه شد.

منبع: روزنامه القدس العربی


چهار شنبه 28 تیر 1396 - 11:34:15