واکنش جبهه خلق برای آزادی فلسطین به بازداشت خالده جرار

دو شنبه 12 تیر 1396 - 9:37:44
واکنش جبهه خلق برای آزادی فلسطین به بازداشت خالده جرار

تهران-الکوثر: جبهه خلق برای آزادی فلسطین به بازداشت شماری از اعضای آن، از جمله خالده جرار، نماینده آن در مجلس قانونگذاری فلسطین واکنش نشان داد و این حملات صهیونیست‌ها را نشان از شکست سیاست‌های آن‌ها توصیف کرد.

 جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد بازداشت رهبران آن مانع از فعالیت‌ها و ایستادگی‌های آن در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «بازداشت رهبران آن به علت ناکامی سیاست‌های تشکیلات خودگردان و ادامه تکیه آن بر گزینه سازش و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی صورت گرفت و نشان‌دهنده درست بودن موضع جبهه خلق برای آزادی فلسطین است.»

این گروه فلسطینی در بیانیه خود با تاکید بر ضرورت پایبندی بر احقاق حقوق فلسطینی ها و اصول فلسطینی، اعلام کرد بازداشت رهبران آن پس از تدابیر تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن علیه جبهه خلق برای آزادی فلسطین و دیگر گروه‌های مقاومت صورت گرفت.

در این بیانیه آمده است، حملات علیه این جبهه و رهبران آن نشان می‌دهد که این گروه در مسیر درست که همان راه بازگشت به وطن و آزادسازی آن است، گام بر می دارد.

ارتش اسرائیل شامگاه شنبه، در حملات گسترده‌ای برخی از اعضای جبهه خلق برای آزادی فلسطین و از جمله خالده جرار، عضو فراکسیون این جبهه در مجلس قانونگذاری فلسطین را بازداشت کرد.

منبع: خبرگزاری اسپوتنیک عربی


دو شنبه 12 تیر 1396 - 9:36:23

دسته بندی :