تشکیل سپاه آزاد سازی جولان؛ کابوسی جدید برای تروریست ها

یک شنبه 22 اسفند 1395 - 9:19:22
تشکیل سپاه آزاد سازی جولان؛ کابوسی جدید برای تروریست ها

شیخ "أکرم الکعبی" دبیرکل "جنبش مقاومت اسلامی نجباء" به تلویزیون المیادین با اشاره به انتشار خبر تشکیل سپاه آزادسازی جولان و بازتاب گسترده آن در رسانه های جهان، تاکید کرد که تشکیل سپاه آزاد سازی جولان یک حقیقت است نه مانوری تبلیغاتی از این رو رسانه های حامی تروریسم و رژیم اشغالگر صهیونیست سعی در غیرواقعی بودن آن دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با تاکید بر اینکه سپاه آزادی جولان را نظامیان آموزش دیده و مجهز تشکیل می دهند، بر تجربه‌های میدانی و توانمندی‌های نظامی مقاومت اسلامی نُجَباء و سپاه آزادسازی تاکید کرد.

شیخ الکعبی کسانی را که فکر می کنند رژیم صهیونیستی، قدرتی بزرگ در منطقه است، مجنون توصیف کرد و گفت: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است. مقاومت اسلامی توانایی مقابله با محور شرارت و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را دارد.

الکعبی پایان موجودیت گروه تروریستی تکفیری داعش در کشور عراق را نزدیک دانست و گفت: دواعش سیاسی عراق پس از شکستِ هریک از نقشه‌های خود با دستگاه‌های جاسوسی عربی و آمریکایی نشست‌هایی را برگزار می‌کنند.

وی افزود: نقشه‌های دولت‌های حاشیه خلیج فارس در حمایت از داعش با شکست مواجه شده است.

دبیرکل نجباء با بیان اینکه خبر پیروزی کامل موصل در همین ماه به گوش همگان خواهد رسید، اظهار داشت: پس از پایان نبرد در موصل، عملیات آزادسازی الحویجه، مکحول و ساحل شرقی شرقاط را کلید خواهیم زد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در بخش دیگری از سخنان خود اربیل را خاستگاه ویرانی عراق توصیف و تصریح کرد: داعش در اربیل تحت عناوین مختلف و به اشکال متفاوت پایگاه‌هایی را در اختیار دارد.

شیخ اکرم الکعبی با انتقاد از تلاش آمریکا برای مصادره پیروزی‌های ملت عراق، بیان کرد: رسانه‌های عربی ـ غربی همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا پیروزی های اخیر عراق را به نام آمریکایی‌ها ثبت کنند.

شیخ اکرم الکعبی تصریح کرد: به هیچ کس اجازه مصادره پیروزی‌های ملت عراق را نخواهیم داد. آمریکایی‌ها در عملیات نظامی به جای کمک رساندن به نیروهای عراقی، مانع تراشی می کنند.

بلندی‌های جولان یکی از مناطق حساس نظامی سوریه و خاورمیانه به شمار می‌آید که هم اکنون در اشغال رژیم صهیونیستی است. این منطقه تنها ۷۰ کیلومتر از شهر دمشق فاصله دارد.

رژیم  اشغالگر قدس در جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ بخش بزرگی از بلندی‌های جولان را که متعلق به سوریه است به اشغال خود در آورد. 

اسرائیل در سال ۱۹۸۲ این مناطق را به خاک خود الحاق کرد، اقدامی که هیچگاه مورد تایید سازمان ملل متحد قرار نگرفته است.

 


یک شنبه 22 اسفند 1395 - 9:19:7

عکسهای بیشتر :

دسته بندی :