بیانیه ستاد حقوق بشر ایران در پی شهادت سید هاشم صفی‌الدین

پنج شنبه 3 آبان 1403 - 16:30:0
بیانیه ستاد حقوق بشر ایران در پی شهادت سید هاشم صفی‌الدین

ستاد حقوق بشرایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید جنایت رژیم صهیونیستی در ترور سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله بر مسوولیت مستقیم دولت آمریکا و دیگر دولت‌های حامی رژیم اشغالگر در این جنایت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در این بیانیه آمده است: سید هاشم صفی الدین برادر، پشتیبان و پرچمدار و مورد اعتماد شهید گرانقدر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سختی‌ها و دشواری‌ها بود. او بیشتر حیات خود را در راه خدمت به حزب الله و مقاومت اسلامی و جامعه آن سپری کرد و طی سال‌‌ها از عمر شریف خود را با احساس مسوولیت و اقتدار، اداره شورای اجرایی و نهادهای مختلف آن را در زمینه‌های مختلف و هر آنچه که با فعالیت مقاومت در ارتباط بود، بر عهده داشت.

او ارتباط نزدیکی با حامیان مقاومت داشت و دوستدار خانواده‌های شهدا بود تا آنکه خداوند با عزت و کرامت، او را در زمره کاروان نورانی شهدا قرار داد.

بیشتــر بدانیــد:

رهبر انقلاب: روح حاکم بر فعالیت‌ها باید اثرگذاری بر نسل جوان باشد

گدایی اسلحه از امریکا به دلیل هراس از پاسخ ایران

رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی و سران فاسد آن که این روزها با حمایت ایادی خویش مرزهای شقاوت و جنایت را در جهان معاصر جابه‌جا کرده و حد و نهایتی برای این همه رذالت قائل نیستند، به‌گمان باطل خود با قتل و ترور آزادی‌خواهان می‌توانند به اهداف پلیدشان دست یابند، غافل از اینکه صدها مجاهد راه خدا از ریختن خون پاک آن مردان بزرگ، سر بلند کرده و راه آنها را تا نابودی کامل دشمنان بشریت و جبهه باطل ادامه خواهند داد.

متاسفانه سکوت، بی‌عملی و ناکارآمدی سازوکارها و نهادهای حقوق بشری و شورای امنیت سازمان ملل متحد و حمایت برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا از رهبران جنگ‌طلب رژیم جنایت کار صهیونیستی و نخست‌وزیر کودک‌کش آن، که دیوان کیفری بین‌المللی درخواست صدور حکم بازداشت او را به اتهام جنایات جنگی صادر کرده است، این رژیم اشغالگر را برای نسل زدایی فلسطینان و گسترش دامنه جنگ و کشتار و ترور در سراسر منطقه جری تر ساخته است.

ستاد حقوق بشر ضمن محکومیت شدید جنایت رژیم صهیونیستی، بر مسوولیت مستقیم دولت آمریکا و دیگر دولت‌های حامی رژیم اشغالگر در این جنایت تاکید و اعلام کرد شهادت رهبران مقاومت هیچ خللی در عزم، ایمان و اراده رزمندگان غیور مقاومت برای مبارزه با ظلم و تجاوز رژیم صهیونیستی تا پایان اشغال‌گری و جنایات این رژیم آپارتاید در منطقه و احقاق حقوق حقه ملت فلسطین و ملت‌های منطقه بویژه حق بنیادین تعیین سرنوشت فلسطینیان ایجاد نخواهد کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 3 آبان 1403 - 17:19:34