پیام های مهم نشست خبری مسؤول رسانه‌ای حزب‌الله

پنج شنبه 3 آبان 1403 - 18:0:0
پیام های مهم نشست خبری مسؤول رسانه‌ای حزب‌الله

عمران زهوی کارشناس و محقق مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به نشست خبری «محمد عفیف» مسؤول روابط رسانه‌ای حزب‌الله، گفت: این نشست خبری در بهترین زمان صورت گرفت و دارای پیام هایی مهم و حائز اهمیت بود. اینکه بر خلاف تصور همگان؛ حزب الله زنده است و مقاومت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عمران زهوی کارشناس و محقق مسائل سیاسی در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: مسؤول روابط رسانه ای حزب الله، حاج «محمد عفیف» مردی به تمام معناست. برگزاری نشست خبری همزمان با بمباران وحشیانه اشغالگران، چالش بزرگی برای رژیم صهیونیستی است.

حاج عفیف در روز روشن می ایستد و با مردم سخن می گوید. و خواسته های حزب الله شجاعانه بیان می کند.

بیشتــر بدانیــد:

کارشناس لبنانی: جنوب لبنان، گورستانی برای دشمن صهیونی خواهد شد

چگونه شهادت فرماندهان، حیاتی نو در کالبد مقاومت اسلامی دمید؟

از طرفی دیگر ما به رسانه های عربی و داخلی می گوییم کسانی که با این رژیم در جنایت هایش همدست هستند؛ و بر نابودی حزب الله شرط بندی می کنند؛ باید بدانند که، این میدان جنگ است که تصمیم نهایی می گیرد. و ما پیروز میدانیم.

وی افزود: سخنان حاج محمد عفیف برای رسانه ها صریح و واضح بود؛ وی گفت: ما مردمی هستیم که خانواده خود را سرزمین خود را  رها نمی کنیم چنانچه رهبر ما شهید سید حسن نصرالله بر آن تأکید داشته است. و همه اینها، از پیامدهای مهم این سخنرانی و نشست است.

این پژوهشگر سیاسی گفت: خوب می دانیم که حامی دشمن صهیونیستی بیش از 40 کشور امریکایی و اروپایی است؛ اما مردان خدا در میدان دست روی ماشه دارند و آماده هستند؛ وعده خداوند متعال حق است و ما به اذن او منتظر پیروزی هستیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 3 آبان 1403 - 16:45:27