کارشناس لبنانی: جنوب لبنان، گورستانی برای دشمن صهیونی خواهد شد

چهار شنبه 2 آبان 1403 - 18:0:0
کارشناس لبنانی: جنوب لبنان، گورستانی برای دشمن صهیونی خواهد شد

دکتر نادین خزعل روزنامه نگار و پژوهشگر سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» با اشاره به ناتوانی و عجز دشمن صهیونی در حملات و تهاجم به لبنان اظهار کرد: دشمن نه در حملات هوایی و نه در حملات زمینی نمی تواند به کوچکترین موفقیتی دست یابد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  دکتر نادین خزعل روزنامه نگار و پژوهشگر سیاسی، در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: دشمن حتی اگر حملات هوایی خود را شدت بخشد، باز هم نمی تواند در خشکی به پیروزی برسد. مقاومت جنوب لبنان را گورستان صهیونیست ها خواهد کرد.

این روزنامه نگار لبنانی افزود: در یکی از مستندات پخش شده از مقاومت لبنان، مشاهده کردیم چگونه یکی از رزمندگان حزب الله از ساختمانی ویران، در حال مبارزه با متجاوز جنایتکار بود اما نتوانست او را مورد هدف قرار دهد و این تنها یک نمونه از هزار است. چنین مبارزه شجاعانه ای مؤید این است که رژیم صهیونیستی نمی تواند در عرصه خاکی پیشروی کند و به پیروزی برسد.

بیشتــر بدانیــد:

بی‌حرمتی شبکه سعودی «MBC» به رهبران شهید مقاومت با هدف بی ثبات کردن منطقه

چگونه شهادت فرماندهان، حیاتی نو در کالبد مقاومت اسلامی دمید؟


این پژوهشگر سیاسی گفت: ما صاحب سرزمین هستیم و مجاهدین به خوبی از ماهیت و جغرافیای سرزمین خود آگاه هستند لذا می توانند در مدت کوتاهی سربازان ارتش ترور را هدف قرار دهند ، و یا به کمین خود بکشانند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 2 آبان 1403 - 18:8:34