بی‌حرمتی شبکه سعودی «MBC» به رهبران شهید مقاومت با هدف بی ثبات کردن منطقه

دو شنبه 30 مهر 1403 - 19:0:0
بی‌حرمتی شبکه سعودی «MBC» به رهبران شهید مقاومت با هدف  بی ثبات کردن منطقه

علی ناصر، تحلیلگر و کارشناس سیاسی از بغداد در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به اهداف شبکه «MBC» از گزارش توهین آمیز این شبکه به رهبران شهید مقاومت، اظهار کرد: توهین به نمادهای مذهبی و شخصیت های برجسته امر جدیدی نیست، اما این شبکه های خبری نقش بسزایی در حمایت از تروریسم در برخی کشورهای عربی دارند و در تلاش برای بی ثبات کردن کشورهای غرب آسیا هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی ناصر، تحلیلگر و کارشناس سیاسی از بغداد در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر خاطرنشان کرد: این حملات در چارچوب و در ادامه جاری وحشی گری رژیم صهیونیستی است وتنها به دنبال حفظ منافع شخصی در راستای اهداف رژیم صهیونیستی قدم برمی دارند.

وی تاکید کرد: تخلفات اخیر شبکه چهارده عبری مشابه آنچه که توسط  شبکه «MBC» مدعی نماینده اصیل عرب بودن است؛ انجام شده بود و به صراحت به نمادهای عربی و اسلامی  توهین کرده است.

بیشتــر بدانیــد:

کارشناس یمنی: خون شهدای مقاومت، قهرمان پرور و آزادی‌بخش فلسطین است

چگونه شهادت فرماندهان، حیاتی نو در کالبد مقاومت اسلامی دمید؟

 

این کارشناس در گفتگو با برنامه گفت: این شبکه ها به دنبال حمایت از تروریسم در برخی کشورهای عربی مانند عراق ودر تلاش برای بی ثبات کردن کشورهای غرب آسیا هستند.

میهمان برنامه افزود: این  رسانه ها هوشمندانه به طور مستقیم نمادهایی را هدف قرار می دهند که نقش کلیدی در مقابله با تروریسم و ​​ارتقای امنیت و ثبات در منطقه ایفا می کنند، لذا از دیگر اهداف آن، می توان به فروپاشی جوامع عربی و اسلامی و شکاف در انسجام ملی کشورها اشاره کرد.

ناصر تاکید کرد: این تخلفات صرفاً سوء استفاده نیست، بلکه بخشی از یک طرح بزرگتر برای بی ثبات کردن منطقه و تضعیف نفوذ مردمی و ملی نمادهای مذهبی و سیاسی است که در مقابل نقشه های صهیونیستی و تروریستی ایستاده اند.

وی در پایان با بیان اینکه هوشیاری و همبستگی مردم قوی ترین سلاح در مقابله با این کمپین ها و رسانه ها است، خواستار موضع قاطع در برابر این گونه اقدامات رسانه ای شد که وحدت و ثبات منطقه را تهدید می کند؛ شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 30 مهر 1403 - 19:9:47