کارشناس یمنی: خون شهدای مقاومت، قهرمان پرور و آزادی‌بخش فلسطین است

یک شنبه 29 مهر 1403 - 20:0:0
کارشناس یمنی: خون شهدای مقاومت، قهرمان پرور و آزادی‌بخش فلسطین است

محمد العابد نویسنده ، تحلیلگر سیاسی و کارشناس یمنی، در گفت و گو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر با اشاره به ارتباط مستقیم ترور فرماندهان و افزایش قدرت محور مقاومت اظهار داشت: ترور رهبران جنبش‌های مقاومت، تأثیر بسزایی بر افزایش قدرت و استواری محور مقاومت دارد واین همان رمز جاودانگی فرماندهان شهید حماس و حزب الله است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  محمد العابد نویسنده ، تحلیلگر سیاسی و کارشناس یمنی، در گفت و گو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: نقش کلیدی یحیی السنوار، مبارز مجاهد حماس در عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» ستودنی است. شهادت قهرمانانه او سبب شد مقاومت در منطقه جانی دوباره بگیرد.

بیشتــر بدانیــد:

چگونه شهادت فرماندهان، حیاتی نو در کالبد مقاومت اسلامی دمید؟

نفوذ مقاومت لبنان به بانک اهداف رژیم صهیونیستی و ضربه به آن

وی افزود: رهبر انقلاب پیش از این در ترور شهید اسماعیل هنیه اعلام کرده بود ارتش ترور گمان می کند که ماشین کشتار خود را در میان سران مقاومت به راه انداخته اند؛ و انتظار داشته اند که با تضعیف مقاومت آن را از بین برده و نابود سازند اما نتیجه برعکس شد؛ و شهادت یحیی السنوار به مثابه دمیدن روح در مقاومت اسلامی بوده است. 

محمد العابد گفت: رهبر انقلاب خوب معنای جاودانگی را تشخیص داد و این یعنی خون بر شمشیر پیروز است.

محمد العابد افزود: خون شهدای بسیاری از هفتم اکتبر ریخته شده است، در کنار شهدا نیز رهبران مقاومت نیز با جانفشانی از آرمان فلسطین دفاع کرده اند. 

این پژوهشگر سیاسی افزود: خون شهدا قهرمان می‌سازد، و پس از قهرمان پروری، آزادی‌بخش سرزمین فلسطین است. از آغاز طوفان الاقصی این روزها نشان می دهد که مقاومت ریشه دار است و با از دست دادن رهبرانش پایان نخواهد یافت؛ بلکه روز به روز قوی تر خواهند شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 29 مهر 1403 - 19:37:13